Ik hoop dat er iemand is die mijn kat verder kan helpen.
Mijn 2 jaar oude kat Bamboe heeft soms een soort van "aanvallen".
Hij zit dan gewoon op de grond en ineens springt hij omhoog en rent op zijn aller hardst naar de gang om vervolgens extreem te miauwen. Nu zal je denken, dit is gewoon even het uiten van verveling o.i.d. maar de miauwen klinken echt alsof hij pijn heeft, het is schreeuwen. Ik ben meerdere malen bij de dierenarts geweest, tevergeefs.
Ik heb zelfs een dierentolk ingeschakeld via internet, zij gaf aan dat Bamboe "het gewoon leuk vind" galmen om te miauwen in de gang. Hier heb ik dus helaas ook niets aan.
Ik en mijn vriend hebben nu een tijdje op Bamboe gelet. Vlak voordat hij zo een "aanval" krijgt, krijgt hij allerlei rillingen over zijn rug, net alsof je hem boven op zijn kont aait. Hij hapt dan in zichzelf en likt heel hard aan zijn rug en springt dus vervolgens een halve meter de lucht in. Heel stom gezegd lijkt het net of hij keihard wordt gebeter door bijvoorbeeld een vlo.

We hebben anti-vlooien middel gekocht maar helaas heeft hij er nog steeds last van. Ik ben gewoon bang dat hij pijn of irritaties heeft. En ten tweede worden wij gek van het "geschreeuw". Het belangrijkste is uiteraard om de problemen voor Bamboe op te lossen.
Komt dit bij iemand bekend voor? Alvast bedankt.