Kitten geeft over
-
- Huiskat
Re: Nieuw hier
Super blij, om 12 uur ging de telefoon van de DA we konden Tijgertje komen halen alles was goed en de koorts was weg. Nog nooit zo blij om de auto in te stappen en hem te gaan halen, ik haalde een hele andere Tijgertje op dan ik hem gisteren bracht hij was helemaal gek haha, hij had zich afgelopen nacht ook erg laten horen, hihi was ik dus niet de enige.
Adriana.... je had gelijk Myra deed inderdaad blazen, maar nu liggen ze apart te slapen alle twee dood moe, het komt allemaal weer goed. DA zei ik moest de katten vervoer bak in de woonkamer zetten zodat Tijgertje er in kon, Toen hij thuis kwam was het meteen weer eten. We zijn weer helemaal blij.
Adriana.... je had gelijk Myra deed inderdaad blazen, maar nu liggen ze apart te slapen alle twee dood moe, het komt allemaal weer goed. DA zei ik moest de katten vervoer bak in de woonkamer zetten zodat Tijgertje er in kon, Toen hij thuis kwam was het meteen weer eten. We zijn weer helemaal blij.
Re: Kitten geeft over
Wat een goed nieuws, gelukkig. Bij twijfel zou ik altijd naar de DA gaan hoor. Beter een keer te veel dan een keer te weinig!
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Devi*
-
- Huiskat
Ja, gelukkig gaat het goed met hem, Hij is zo gek als een deur. Alleen Myra doet raar tegen hem, ze blaast en gromt als hij in de buurt is. af en toe zijn ze aan het spelen en dan begint Myra weer. Afgelopen nacht hebben ze wel samen op 1 slaapkamer geslapen want daar liggen ze omdat ze nog te klein zijn om nachts alleen in de woonkamer te verblijven. En dat is schijnbaar goed gegaan we hebben niks gehoord. Ik hoop dat dit goed komt. We hebben gezegd als ze alle twee geholpen moeten worden gaan ze alle twee tegelijk er naar toe. Dan hebben ze samen de reuk op zich, wij vinden dat Tijgertje zijn reuk van de DA er al af heeft maar schijnbaar Myra nog niet.
------------------
Groetjes Monique. Krabbeltjes van Tijgertje en Myra.
en de groetjes van mijn dochters Yun Bei en Yan Yi
------------------
borstel je ze wel eens?
wat nog wel eens wil helpen is beide katzels met dezelfde borstel om en om borstelen en dan vooral over de plaatsen met geurklieren gaan (zijkanten kop, bovenkant en boven op kop tussen oortjes en boven tussen staart en onderrug).
zo heb je vrij snel over en weer de luchtjes getransporteerd..
een klein insmeer schoenenborsteltje is daar ideaal voor..
wat nog wel eens wil helpen is beide katzels met dezelfde borstel om en om borstelen en dan vooral over de plaatsen met geurklieren gaan (zijkanten kop, bovenkant en boven op kop tussen oortjes en boven tussen staart en onderrug).
zo heb je vrij snel over en weer de luchtjes getransporteerd..
een klein insmeer schoenenborsteltje is daar ideaal voor..
-
- Huiskat
Ik heb gisteren geborsteld, doe ik vaker, en Tijgertje zijn bips gewassen want die stonk het meest, en YESSSS sinds gisteren avond spelen ze weer met elkaar, ben dus super blij dat het allemaal goed is gekomen en blij dat ik me aangemeld heb hier. Ik wil ook iedereen bedanken die me geschreven hebben over wat te doen echt super .
-
- Huiskat
En sinds vanavond na het avond eten liggen ze weer bij elkaar te slapen, hihi zijn nu niet meer van elkaar af te blijven. Het gaat lekker super goed met ze.
heeft de dierenarts nog iets gezegd over de oorzaak? darminfectie?
en weet je welk medicijn hij heeft gehad?
en weet je welk medicijn hij heeft gehad?
-
- Huiskat
Hoi
hij heeft 1 Laxatract, 1 micrilax, 1 rontgenfoto en 1 opname, 1 echo en 1 injectie gehad,
daar we eerst instantie dachten aan een verstopping hebben ze een Echo en rontgenfoto en laxatract gegeven. En dit was allemaal niet het geval, maar hij had koorts maar voor de rest konden ze niks vinden. En ook de oorzaak is niet bekent.
We hebben nu wel AA Laxulon gekregen voor 1 week die krijgt hij 1x per dag 1 ml. maar hij voelt zich kip lekker nu.
Ik heb ook gevraagd wat er zou gebeuren als ik niet naar hun was gekomen, hij zou gewoon een paar dagen ziek zijn geweest maar zou niet overlijden, daar ik hem water aan het geven was met een spuitje. Maar ik ben wel blij dat ik wel gegaan ben. Nu weten we zeker dat alles in orde is.
---------------------
hij heeft 1 Laxatract, 1 micrilax, 1 rontgenfoto en 1 opname, 1 echo en 1 injectie gehad,
daar we eerst instantie dachten aan een verstopping hebben ze een Echo en rontgenfoto en laxatract gegeven. En dit was allemaal niet het geval, maar hij had koorts maar voor de rest konden ze niks vinden. En ook de oorzaak is niet bekent.
We hebben nu wel AA Laxulon gekregen voor 1 week die krijgt hij 1x per dag 1 ml. maar hij voelt zich kip lekker nu.
Ik heb ook gevraagd wat er zou gebeuren als ik niet naar hun was gekomen, hij zou gewoon een paar dagen ziek zijn geweest maar zou niet overlijden, daar ik hem water aan het geven was met een spuitje. Maar ik ben wel blij dat ik wel gegaan ben. Nu weten we zeker dat alles in orde is.
---------------------
-
- Huiskat
Met onze Tijgertje gaat het super hij is weer lekker bijgekomen. En met die 2 is het plezier hebben voor 10, we liggen weer elke dag en avond in een deuk van het lachen. Heerlijk om iets in huis te hebben zou ze niet meer willen missen.
Hoe kan ik een foto plaatsen van de Kittens.
---------------------
Hoe kan ik een foto plaatsen van de Kittens.
---------------------
moet je even bij de zoekfunctie kijken. er staat al vee lover geschreven.
fijn dat het goed met tijgertje gaat
fijn dat het goed met tijgertje gaat
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie