Ik ben nieuw hier en ik heb een vraag.
Dinsdag werd mijn poes van net 4 jaar ziek, ze wilden niet meer eten, had koorts en lag maar de hele dag te slapen.
Ik ben toen meteen naar de dierenarts gegaan, omdat ze een abces heeft gehad dacht de dierenarts dat dit de oorzaak was en heb ik antibiotica gekregen.
Ik heb haar de antibiotica gegeven en de koorts zakte maar eten wilde ze niet, drinken ook niet dus ik heb haar gevoerd. ze kon nauwelijks op haar benen staan.
Gistermorgen sprong ze ineens uit bed, ik zag dat ze haar urine had laten lopen en ze heeft over te geven. Ze begon toen heel raar te miauwen en over de grond te kruipen, ook haar ademhaling was heel raar. Open een gegeven moment reageerde ze nergens meer op. Ik ben naar beneden gegaan om de telefoon te pakken om de dierenarts te bellen en toen ik terug kwam was ze overleden.

Ik wilde geen sectie laten plegen omdat ik niet nog in haar wilde laten snijden.
Nu las ik op internet over hcm, is iemand van jullie hier bekend mee?
Ook heeft ze t afgelopen jaar 2 epileptische aanvallen gehad en nu las ik dat bij hcm ook aanvallen voorkomen die op epilepsie lijken.
Kan iemand mij hier iets over vertellen? Ik weet dat ik nooit met zekerheid kan zeggen wat het nu geweest is maar ik blijf maar verklaringen zoeken voor wat er is gebeurd.
Pff ik ben er kapot van!
Alvast bedankt!