Ervaringen schildkliertabletten kat van huisdierendokter?
Ervaringen schildkliertabletten kat van huisdierendokter?
Hoi onze Poes heeft de diagnose van een goedaardige verdikking van de schildklier gekregen door de dierenarts. Ze zal dan aan de Felimazole moeten maar ik lees veel over de bijwerkingen van Felimazole en ben op zoek gegaan naar alternatieven en ben op deze website gestuit met dit middel http://www.huisdierendokter.nl/inschildklier-kat.html. Is er iemand die ervaringen heeft met Schildklier tabletten kat van huisdierendokter?
Re: Ervaringen Schildklier tabletten kat van huisdierendokte
Nee, heb ik geen ervaring mee, maar wel met Felimazole. En die ervaringen zijn goed. Ik zou hier eerst mee beginnen en afwachten hoe je kat reageert; een schildklier is niet iets om mee te experimenteren.
Re: Ervaringen Schildklier tabletten kat van huisdierendokte
welkom op het Forum!
er staan ongeveer 30 klantenreacties bij het middel op de site van huisddokter. heb je die al gelezen? hier zou je via de zoekfunctie even moeten zoeken of er forumleden ervaring met dit middel hebben.
en we hebben een aantal schildkliertopics, wellicht staat daar ook nog nuttige info in.
weet je de T-4-waarde?
er staan ongeveer 30 klantenreacties bij het middel op de site van huisddokter. heb je die al gelezen? hier zou je via de zoekfunctie even moeten zoeken of er forumleden ervaring met dit middel hebben.
en we hebben een aantal schildkliertopics, wellicht staat daar ook nog nuttige info in.
weet je de T-4-waarde?