Hallo,
Ik heb sinds de zomervakantie een kitten gekocht(lila). ze is vaak alleen omdat me ouders werken en ik op school zit. dus ik zit te denken of ik nog een kitten moet nemen, zodat ze iemand heeft om mee te spelen. Maar is dit wel handig een kitten uit een ander nest?
Groetjes Maijla
Nog een kitten?
Re: Nog een kitten?
Ik zou gelijk aanraden om een vriendje te zoeken voor jou Lili. Zeker als ze veel alleen is. Ze hebben dan immers altijd elkaar.
Dat het uit verschillende nesten is maakt niet uit hoor.
Dat het uit verschillende nesten is maakt niet uit hoor.
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik zou ook een vriendjes voor haar halen. Veel beter voor beide kittens samen tijd doorbrengen, de wereld ontdekken, spelen en groot worden. Wel op tijd castreren, met 6 maanden.
Niet schrikken als de katjes de eerste paar dag grommen en blazen. Dat komt vanzelf goed ze kennen elkaar niet en vertrouwen elkaar nog niet. Evene wennen aan elkaar.
Niet schrikken als de katjes de eerste paar dag grommen en blazen. Dat komt vanzelf goed ze kennen elkaar niet en vertrouwen elkaar nog niet. Evene wennen aan elkaar.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
ja eentje bijhalen, dubbel plezier voor jou en je katje wordt er erg gelukkig van.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ja hoor, mijn kittens komen ook niet uit hetzelfde nest.
Toen ze hier samen kwamen was het 2 dagen blazen. Dat vonden wij erg spannend: gaat dat nog goed komen?
Maar het is de beste beslissing die we ooit genomen hebben. De dames zijn dikke vriendinnetjes en doen alles samen. En ze zijn nooit alleen!
Ook hebben ze van elkaar geleerd dat ze tijdens het stoeien hun nagels niet moeten gebruiken e.d.
Toen ze hier samen kwamen was het 2 dagen blazen. Dat vonden wij erg spannend: gaat dat nog goed komen?
Maar het is de beste beslissing die we ooit genomen hebben. De dames zijn dikke vriendinnetjes en doen alles samen. En ze zijn nooit alleen!
Ook hebben ze van elkaar geleerd dat ze tijdens het stoeien hun nagels niet moeten gebruiken e.d.
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Devi*