Allereerst wil ik me even voorstellen: ik ben Diana, getrouwd en twee kinderen. We wonen met 3 poezen en 1 kater.
Lotus, Cindy, Shirley, Stanley
Het gaat me om Cindy. Gisteren naar de dierenarts gebracht om te castreren. Ik mocht haar 's middags weer ophalen. Vroeg of alles goed gegaan was en volgens de assistente, waren er géén bijzonderheden. Kreeg antibiotica mee en daar gingen we weer. Maar vanmiddag mocht ik van Cindy haar wond bekijken en toen schrok ik..

Whaaat? Tepel weg..en andere beschadigd. (Ik heb er foto's van gemaakt.) Dacht echt, wat een slager!

Ik vind het ook niet netjes gehecht. Maar de tepel eraf?! Ik heb gebeld naar de DA en kreeg van de assistente te horen dat het door het scheren kwam. Ja de vacht was dik maar alle haren moesten eraf. Ja en? toch niet de tepel! Je begrijpt het al, ik ben er kwaad om. En nu weet ik niet wat ik hiermee moet. Ze komt gewoon beschadigd thuis. Voel me al helemaal schuldig dat ik haar daar heb laten helpen. Wat kan ik hier nu mee?! Heeft iemand dit ook meegemaakt? en toen?
Ik hoor het graag van jullie.