Kitten (15 wkn) drinkt erg veel

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Kitten (15 wkn) drinkt erg veel

Bericht door pearlsofpassion »

Wat fijn! Nou, gezonder kan je niet hebben natuurlijk, lekker veel drinken. :-)
Ja, de ene drinkt al wat liever dan de ander... Ik ben zelf ook nogal een grote drinker (water dan he ;-)).
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Kitten (15 wkn) drinkt erg veel

Bericht door BillyJean »

Hoi
wat fijn dat alle uitslagen goed zijn en dat je je nu geen zorgen meer hoeft te maken.
Geniet van je speciale kneus met rare trekjes!! ( zijn je eigen woorden he)
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Pele
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jul 2011 22:05

Re: Kitten (15 wkn) drinkt erg veel

Bericht door Pele »

Even een update: Met kleine poes gaat het goed. Ze drinkt nog steeds erg veel en eet ook redelijk. Vrolijk vriendje! Speelt zelf buiten enzo.. Wat ze wel doet is scheetjes laten die erg stinken en soms heeft ze ook diarree, ook naast de bak. Helaas. Eens even ander voer proberen denk ik, ze krijgt nu whiskas..
Gebruikersavatar
inky
Huiskat
Huiskat
Berichten: 93
Lid geworden op: 30 okt 2011 16:02
Locatie: Veenhuizen
Contacteer:

Re: Kitten (15 wkn) drinkt erg veel

Bericht door inky »

Supermarktvoer, maar ook bepaald premiumvoer, bevat bijna altijd granen, iets waar een kat niet voor gebouwd is. Er zijn wel brokken zonder granen, maar toch zou mijn advies zijn om over te stappen op rauw vlees (zonder granen). Dan zie je ook gelijk hoe poep hoort te zijn: redelijk harde keutels die weinig ruiken omdat het meeste verteert is. Bijv. Carnivoer, Haaksbarf, Tinlo, .... ( wel even kijken bij de ingrediënten of er geen granen in zitten)
Je zult zien dat ze dan ook minder gaat drinken omdat ze veel meer vocht binnen krijgt uit het vlees.
Groetjes,
Ingrid, Miep, Bamse, Sjakie & Abby
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Kitten (15 wkn) drinkt erg veel

Bericht door ayla »

Hier doen de heren het goed op sanabelle. Er zijn meerdere voedseltopics hier. Ik raad je aan hier eens rond te kijken.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Plaats reactie