Hallo,
ik heb hetzelfde dillemma. Heb mijn kittens te vroeg naar buiten gelaten met als gevolg Vlooien in en rond het huis. Mijn oudste kat heb ik sinds 5 jaar terug en nooit vlooien gekregen.
Nu heb ik eerst ook merkloze pipetten gebruikt, werkte niet. Dan maar elke dag onder de kraan;vlooien verzuipen en dan kammen om van de jeuk af te zijn. Na 3 weken mocht ik fronline combo erop doen. Moet zeggen werkt redelijk goed. Niet na 24 uur vlooi vrij maar de vlooien zijn nu sloom en mini's. Kunnen niet meer wegspringen

.Om de dag zuig ik en soms elke dag. Heb zelfs de omgeving gesprayd en de stofzuiger ( dyson heeft geen zakken ). Tevens heb ik nu minder vlooien beten op mezelf

. Nu een maand later vind ik vrijwel geen vlooien en als zijn het mini vlooien. Nu ga ik a.s. zaterdag het ritueel herhalen. Katten in de kelder en dan huis vlooivrij sprayen en dan als het weer nuchter ruikt katten naar boven en frontline combo erop en dan de kelder sprayen. Tevens daarna om de dag zuigen en elke dag de katten ontvlooien.
Ze zeggen dat je als je vlooien hebt dat je er 2-3 maanden last van kunt hebben.
groetjes
Gwen.