hallo, Weet iemand ook waar je een rc muis kunt kopen? (remote control) niet een computer muis dus.. want ik zag op youtube een filmpje dat katten daar achterna gaan, dus het leek mij wel leuk voor mijn kat.. maar ik weet niet waar ik het moet weg halen, op zooplus heb ik ook gekeken maar kon niks vinden (misschien verkeerde zoekcriteria gebruikt).
weet iemand toevallig nog een site of winkel die het misschien heeft?
groetjes Marline
Kattenspeeltjes
Re: Kattenspeeltjes
Groetjes van Marline, Manja, en de viskes
als je op 'remote control mouse cat toy' goegelt dan krijg je > 25 aanbieders, maar geen enkele Nederlandse/Belg.
wel een paar Duitse sites als je goegelt op Katzenspielzeug Maus, Maus + Fernbedienung, Spielmaus Schnellzug, Ferngesteuerte RC Maus
prijzen tussen euro 10 - ongeveer 30, ze zijn niet goedkoop..
en sommige katten/kittens blijken er erg bang van te zijn (you tube filmpje)
wel een paar Duitse sites als je goegelt op Katzenspielzeug Maus, Maus + Fernbedienung, Spielmaus Schnellzug, Ferngesteuerte RC Maus
prijzen tussen euro 10 - ongeveer 30, ze zijn niet goedkoop..
en sommige katten/kittens blijken er erg bang van te zijn (you tube filmpje)
Laatst gewijzigd door Adriana op 23 okt 2011 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
oke.. dus misschien eerst maar over nadenken dus.. nou is mijn kat wel 2 al.. maar soms wel wat een schijtert.. hahaha.. dus misschien dan eerst maar even verder kijken haha bedankt
Groetjes van Marline, Manja, en de viskes
ik heb de furr real gekocht bij de speelgoed winkel voor flippie toendertijd. niet op afstandsbediening voor de mens maar wel voor de kat. als je op het ruugetjes drukt (jij of je kat) gaat de hamster allerlei geluidjes en bewegingen maken. hij blijft doorgaan en doorgaan. grote hit bij onze flippie. die kon hem zelf aan en uit zetten. als je hem nog een paar keer op de rug duwt gaat hij namelijk slaapgeluidjes maken en dan stopt hij.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie