(na de eerste keer is ze het vertrouwen kwijtgeraakt omdat we de dag erna oogdruppels moesten geven en ze dit helemaal niet leuk vindt)
Florence zit overdag elke keer binnen enkele seconden nadat ik ben gaan zitten op schoot, ze is een draaideurschootzitter

Het is ook zo gezellig hoe ze je sochtends op zitten wachten en je dan zowat de trein laten missen omdat florence zo lekker op schoot zit, en je haar niet weg wilt jagen maar toch snel je veters wilt strikken

ze mogen sinds vorig weekend onder toezicht in de computerkamer. Er staat ook een aquarium dus zonder toezicht kost me wat visjes

het is veel gezelliger als ze ook in dezelfde kamer kunnen zijn als je computert.
ik vind een kat verkopen als halve pers of halve bengaal en er dan de helft van een voorwaardige raskat voor vragen geldklopperij. In mijn ogen is een halve raskat geen raskat.
toch is het wel makkelijk om het over een halve pers te hebben om het type aan te duiden, want ik had dat verhaal van haar meegekregen en later toen ik kattenrassen aan het uitpluizen was zag ik dat persen sneller erfelijke hartkwaaltjes kunnen krijgen dan gemiddeld.
Omdat het halve persen zijn liggen de hartkwaaltjes waarschijnlijk aan het pers gedeelte. Het is in dat geval wel van invloed dat de rasloze katten halve persen waren.
zij wil nu ook in de toekomst een raskat van een verantwoordelijke fokker omdat deze katten eerder gescreend worden op erfelijke aandoeningen dan katten uit gewoon een nestje van een particulier