Zit met een probleempje, en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. Ben ten einde raad.
Ik heb een hele lieve poes Saraswati (maar noem haar meestal Saartje). van 11 jaar oud en een lieve poes Laila van 1,5 jaar oud.
1,5 jaar geleden lieten ze elkaar met rust. Maar me oma ligt al bijna 3 maanden in het ziekenhuis en sindsdien is de sfeer helemaal veranderd tussen die 2.
Denk dat het ook daar mee te maken heeft.
Laila valt elke keer Saartje aan. Eerst was het elke keer blazen en miauwen tegen elkaar. Maar nu, Laila is zo dominant.. Net was het zo erg, dat ze boven op Saraswati sprong en haar volop beet in haar rug en nek. Gelijk even kattenforum opgezocht op hulp te vragen. Weet het echt niet meer.. En ik kan geen keuze maken om Laila weg te doen, ik hou van haar en ze is zo lief voor mij en de hond..Alleen voor Saar, maar uiteindelijk doe ik wel wat voor Saartje het beste is. Iemand een idee??
En wat kan ik doen tegen het plassen buiten het kattenbak? Laila is zinnelijk, maar als ik weg ben plast ze OVERAL! Grrr.. Probeer maar de geur er helemaal uit te krijgen.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen & bedankt voor het lezen van het lange verhaal
Groetjes Nonaa