mijn katten zijn gister gesteriliseerd. maarnu heb ik een vraag over de hechting. dus hoop ik dat iemandmij kan helpen..
ze hebben allebei een knoop hechting maar lucy heeft 3 knopen vb: x--x--x
en droppie heeft maar 1 knoop vb: ------x. is het normaal dat het bij allebei verschillend is? want droppie heeft er zeker niks uitgetrokken anders zou ik dat moeten zien (rood, gaatjes waar de hechting zat). maar haar huid is gewoon mooi van kleur en dergelijke.
Vraag over de hechting na sterilisatie
Vraag over de hechting na sterilisatie
Laatst gewijzigd door Admin op 21 okt 2011 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd
Reden: Titel gewijzigd
Re: vraag ivm hechting.
dat is typisch een vraag die je ff aan de assistente van de dierenarts zou moeten stellen, die de poezels heeft gecastreerd...
het is voor ons een beetje moeilijk van een afstand te zien/weten hoe de ingrepen zijn verlopen, dat is per dier beetje verschillend..
het is voor ons een beetje moeilijk van een afstand te zien/weten hoe de ingrepen zijn verlopen, dat is per dier beetje verschillend..
zijn het allebei poezen? of zit er een kater bij?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
nee het zijn allebei poezen.
geen idee, zou ik even de DA vragen. mogelijk dat het bij 1 poes wat lastiger ging en daarom de opening iets groter gemaakt moest worden?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie