sinds een dag 2-3 is onze poes onrustig, zit steeds op haar kussen, zit veel zichzelf te wassen, kijkt angstig om haar heen verplaatst zit van de ene hoek van het kussen naar de andere hoek en gaat daar weer zitten, dit verschillende keren achter elkaar daarna gaat ze zichzelf wassen. Ze eet wel nog gewoon en als ze een kattensnoepje krijgt dat staat ze nog steeds bovenop de krabpaal naast me alleen nu zonder miauwen. Ze is niet duf, vrij grote pupillen en oren staan rechtop.
Normaal is ze een lief poesje wat graag buiten komt, maar ook graag binnen ligt. 's Avonds komt ze altijd bij me liggen op de fleecedeken op de bank. Nu komt ze 's avonds na lang twijfelen toch bij me liggen en dan ligt ze gewoon lekker te knorren bij mij, dan lijkt er niets aan de hand!
Haar broer vertoont geen ander gedrag is nog even lui als anders en ligt gewoon lekker in huis, en loopt buiten rond. Het zijn 2 totaal verschillende types dus trekken nooit veel van elkaar aan.
Wie heeft er een idee wat met onze poes aan de hand is?? Aangezien ze wel nog gewoon eet wil ik nog even wachten met de dierenarts. Kat en poes zijn beide geholpen dus zwanger kan ze niet zijn!