Fijn dat jullie haar nu laten helpen, ze kunnen echt een stuk onrustiger zijn door krolsheid en daardoor vaker miauwen.
Succes met de operatie en voordat je het weet mag je haar weer ophalen
Ik heb ook lange haren en onze poes hing s' nachts in bed ook constant in mijn haren.silfje schreef:
mijn vriend heeft hele mooie lange dreads en daar wordt constant op gejaagd, ook als hij probeert te slapen hangt florence aan zijn haar. (touwtjes zijn leuk!!)
Ik vind de dreads prachtig, we zijn best bereid het huis katproof te maken maar het mooie haar van mijn vriend hou ik liever zoals het is, niet katproof![]()
Daardoor is slapen met katten in de kamer niet praktisch.
Wat dacht je van een haarnetje of een badmuts?mijn vriend heeft hele mooie lange dreads en daar wordt constant op gejaagd, ook als hij probeert te slapen hangt florence aan zijn haar. (touwtjes zijn leuk!!)
Ik vind de dreads prachtig, we zijn best bereid het huis katproof te maken maar het mooie haar van mijn vriend hou ik liever zoals het is, niet katproof![]()
Daardoor is slapen met katten in de kamer niet praktisch.
Ja,daar heb je natuurlijk wel gelijk in.Ilone schreef:Hahaha.
Haarnetje is niet eens zo'n gek idee.
Lange haren zijn toch net iets anders dan dreads, ManonIn dreads kan je nét iets beter met je nageltjes in blijven hangen