Ik ben met 'm langs het asiel gereden, maar heb hem daarna wel zelf opgevangen. Gisteren bij de dierenarts geweest en zijn bovenbeen is gebroken. Er moet nog een kostenraming komen, maar mij is al verteld dat die wel eens 800 euro zou kunnen zijn. Of ze moeten zijn pootje eraf halen, dat kost minder (maar nog steeds aardig wat).
En de vraag is natuurlijk of het asiel dat over heeft voor een kitten met niesziekte enzo (wat ik absoluut kan begrijpen).
Alleen heb ik mijn hart natuurlijk al aan hem verpand. Hij lijkt namelijk sprekend op een kat die we al verloren zijn.
De reden waarom ik mijn berichtje hier zet is omdat ik gisteren beetje zat te googlen op katten met 3 poten, niesziekte etc en toen kwam ik hier allemaal mensen tegen die net zo 'gek' lijken als ik. Die niet kunnen slapen en eten omdat hun kat ziek is en er alles voor over hebben ..
En dat heb ik ook, maar een rekening van 800 euro voor een aangereden kitten die mogelijk zicht aan 1 oog kwijt raakt door de niesziekte als die daar al over heen komt natuurlijk, dat kan ik ook niet betalen

Buh, voel me zo rot hierover ...