Nieuwe kitten in huis
Re: Nieuwe kitten in huis
Ik weet niet of ze samen slapen als ik er niet bij ben. Meestal ligt Wycliffe in de hangmat terwijl Calvin nog steeds een voorkeur heeft voor mijn schoot. Nu heb ik meetal een oude trui om mijn liggen waar hij op gaat liggen en wanneer hij in slaap valt, kan ik de hele trui met Calvin erin optillen en naast me op de bank liggen. Hij kijkt dan even beduusd en gaat vrolijk verder met slapen
Samen spelen doen ze zeker. Vanochtend na het ontbijt was het groot feest in de woonkamer. Ze besluipen elkaar, stoeien met elkaar, rennen elkaar achterna, over tafels, onder stoelen, achter de kast, je kan het zo gek niet bedenken of ze zijn er geweest. Ik moest mijn hart vasthouden dat er geen ongelukken zouden gebeuren. Ik zou het niet echt leuk vinden als ze mijn LCD TV die ik voor mijn verjaardag heb gekregen kapot zouden maken, maar tot nu toe lijkt het erop dat ze toch wel een beetje respect hebben voor de TV.
Samen spelen doen ze zeker. Vanochtend na het ontbijt was het groot feest in de woonkamer. Ze besluipen elkaar, stoeien met elkaar, rennen elkaar achterna, over tafels, onder stoelen, achter de kast, je kan het zo gek niet bedenken of ze zijn er geweest. Ik moest mijn hart vasthouden dat er geen ongelukken zouden gebeuren. Ik zou het niet echt leuk vinden als ze mijn LCD TV die ik voor mijn verjaardag heb gekregen kapot zouden maken, maar tot nu toe lijkt het erop dat ze toch wel een beetje respect hebben voor de TV.
Filmpje van Calvin en Wycliffe. Wycliffe speelt met de kattentunnel en Calvin zit op de vensterbank.

wat kan ie lekker hard knorren! t gaat geweldig na zo korte tijd en het komt allemaal goed.
zijn het echt broertjes?
Dat vraag me eerlijk gezegd ook af of ze echt broertjes zijn. Ik had nl eerst alleen Wycliffe, maar die is meteen achter de TV gesprongen en heeft zich nauwelijks laten tot gisteravond. Ik heb Calvin alleen erbij genomen omdat ik bang was dat Wycliffe anders niet uit zijn schulp zou komen. Dus toen ik Calvin ophaalde, wist ik dus ook niet hoe groot Wycliffe was en aangezien Wycliffe eigenlijk pas gisteravond los is gekomen viel het me toen pas op dat Wycliffe een stuk groter is dan Calvin.
Er is mij echter gegarandeerd dat het 100% broertjes zijn. Ik weet in ieder geval wel dat ze elkaar kennen en dat ze goed met elkaar overweg kunnen, dus daar zijn geen problemen mee.
Er is mij echter gegarandeerd dat het 100% broertjes zijn. Ik weet in ieder geval wel dat ze elkaar kennen en dat ze goed met elkaar overweg kunnen, dus daar zijn geen problemen mee.
- pearlsofpassion
- Tijger
Mij lijkt het juist dat Calvin een stuk groter is
Of zie ik dat nu volledig verkeerd?
Calvin heeft alleszins als vrij duidelijke kroonjuwelen hangen...
Dat vind ik wel opmerkelijk voor 11-12 weken oud...
Wel een leuk filmpje. De bank is duidelijk gedegradeerd tot krabton....
Ik hoop dat er nog een filmpje komt waar ze beide samen spelen. Dat we Wycliff ook wat beter kunnen bekijken.
Edit: ik zie dat ik hen door elkaar haal... Maar Wycliff was toch de bange?
Is hij nu dan al helemaal los gekomen dat hij komt knuffelen?

Of zie ik dat nu volledig verkeerd?

Calvin heeft alleszins als vrij duidelijke kroonjuwelen hangen...

Dat vind ik wel opmerkelijk voor 11-12 weken oud...
Wel een leuk filmpje. De bank is duidelijk gedegradeerd tot krabton....

Ik hoop dat er nog een filmpje komt waar ze beide samen spelen. Dat we Wycliff ook wat beter kunnen bekijken.

Edit: ik zie dat ik hen door elkaar haal... Maar Wycliff was toch de bange?
Is hij nu dan al helemaal los gekomen dat hij komt knuffelen?
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Foto van Calvin (links) en Wycliffe (rechts) broederlijk naast elkaar aan het uitrusten na hun maaltijd.
https://picasaweb.google.com/1054758015 ... mber242011
https://picasaweb.google.com/1054758015 ... mber242011
Pearlsofpassion - Ja, Wycliffe is inderdaad de bange. Hij is nu redelijk los, maar komt nog steeds niet bij mij knuffelen. Heeft wel geprobeerd om op mijn schoot te komen, maar doet dat via mijn been waarbij hij zijn nagels er goed diep inslaat.
Dus knuffelen doet hij niet, maar hij is dol op de groene kattentunnel en de toiletrol waar ik een touwtje aan heb vastgebonden. En de bank natuurlijk.
Dus knuffelen doet hij niet, maar hij is dol op de groene kattentunnel en de toiletrol waar ik een touwtje aan heb vastgebonden. En de bank natuurlijk.
- pearlsofpassion
- Tijger
Ai, ik kan de foto niet zien. Je afbeelding kan hier niet staan blijkbaar.
Er is een topic over hoe je foto's moet plaatsen maar het komt erop neer dat de foto niet maar dan 700 pixels breed mag zijn en dat je hem tussen de Img-knop bovenaan de berichtbewerker moet plaatsen.
Er is een topic over hoe je foto's moet plaatsen maar het komt erop neer dat de foto niet maar dan 700 pixels breed mag zijn en dat je hem tussen de Img-knop bovenaan de berichtbewerker moet plaatsen.

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
hahaha wat een doerakken. ik was hier ook niet zo bilj toen guusje besloot tegen de LCD tv op te springen en met haar nageltje hetgeen op tv probeerde te pakken. ze vind tv zoooo spannend.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Het lijkt erop dat mijn twee pluizebollen en nieuwe hobby hebben gevonden. Waar ze de afgelopen dagen vooral bezig zijn geweest met het testen van de stevigheid van mijn inboedel, hebben vandaag vooral geslapen en af en toe gegeten. Om eerlijk te zijn bevalt hun nieuwe hobby mij wel 

hahaha dat is opladen voor de volgende energie uitbarsting.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ik wil even melden dat ik trots ben om Wycliffe en Calvin. Vandaag naar de dierenarts geweest voor hun inentingen en geen enkel probleem. Gingen keurig in de reisband en gedroegen zich voorbeeldig bij de dierenarts.En dat terwijl ik de hele nacht wakker heb gelegen om te bedenken hoe ik ze mee zou krijgen.
ach ja, een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest.....
maarrr, ik wil je feestje niet bederven.... er is altijd een volgende keer en dan weten ze: kattenmand/dierenarts...
was-ie tevreden over je hummels? en werd nog iets over hun vermoedelijke leeftijd gezegd?
maarrr, ik wil je feestje niet bederven.... er is altijd een volgende keer en dan weten ze: kattenmand/dierenarts...
was-ie tevreden over je hummels? en werd nog iets over hun vermoedelijke leeftijd gezegd?
Wat leuk dat Calvin en Wycliffe zulke dikke maatjes zijn!
Hier nog geen problemen gehad met de reismand hoor, ik laat hem altijd in hun kamertje sta en hoop dat ze hem zo niet aan de DA linken. Overigens vinden ze het reizen zelf vervelender dan de DA.
Maar ik ben benieuwd hoe dat na castratie is :S
Ik wilde nog even zeggen: wat een leuke namen!
Hier nog geen problemen gehad met de reismand hoor, ik laat hem altijd in hun kamertje sta en hoop dat ze hem zo niet aan de DA linken. Overigens vinden ze het reizen zelf vervelender dan de DA.
Maar ik ben benieuwd hoe dat na castratie is :S
Ik wilde nog even zeggen: wat een leuke namen!
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Devi*
gelukkig mogen ze bij onze DA lekker rondlopen en op ontdekkingstocht gaan.
mijn eerste kat (toen we nog bij de beul kwamen) vond het vreselijk om naar de DA te moeten.
sjefke en flippie (met al haar onderzoeken en bezoekjes en spuiten) hebben het nooit erg gevonden.
nadat ze onderzocht zijn nooit meteen terug het mandje in. even rondrennen, snoepje krijgen en ondertussen zet de DA alles in de computer. kan geluk zijn, maar vooralsnog nooit problemen gegeven.
ik was ook bang dat guusje en gijs bang zouden worden, maar lijkt er nog niet op.
mijn eerste kat (toen we nog bij de beul kwamen) vond het vreselijk om naar de DA te moeten.
sjefke en flippie (met al haar onderzoeken en bezoekjes en spuiten) hebben het nooit erg gevonden.
nadat ze onderzocht zijn nooit meteen terug het mandje in. even rondrennen, snoepje krijgen en ondertussen zet de DA alles in de computer. kan geluk zijn, maar vooralsnog nooit problemen gegeven.
ik was ook bang dat guusje en gijs bang zouden worden, maar lijkt er nog niet op.