Toegeëigend door Dodge

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Peet
Panter
Panter

Toegeëigend door Dodge

Bericht door Peet »

Werkelijk... ik ben compleet toegeeigend door meneer de kater Dodge...
Als ik maar even ga zitten dan wil hij aandacht. :edance:
Dammelen met zijn pootjes, kopjes geven, gewoon bij me willen zijn!
Af en toe zet ik hem voorzichtig weg hoor, dan wordt het té extreem. Maar dan vind hij het ook wel oké, gaat hij op de leuning van de bank liggen, of hij gaat elders zijn vertier zoeken.
Hij ligt ook wel eens elders hoor, gelukkig. Maar hij is de laatste weken één en al aanbidding voor mij.

Ik vind het geen probleem hoor. Heb alleen wat moeite met hem weg te zetten als hij het doet. Vind het ook wel weer iets aandoenlijks hebben. Dat hij me zo geaccepteerd heeft, toch mooi als zo'n zwerver zo veranderd in een huis waar ze liefde krijgen hé.

Enne... er is NIEMAND die mij nog moet vertellen dat een kat niet aan de baas hangt hoor, dat ze alleen aan een huis hangen. Want dat ontken ik stellig! :lol:
Waar ik wél achter ben is dat het klopt dat katten personeel hebben, hahaha. Een hond stuur je veel makkelijker weg, 'nu even niet', terwijl ik dat bij de katten echt niet zo snel doe. Wel grappig dat verschil.

Dus ja, al met al, het gaat prima hoor, ik klaag niet.
Nog meer mensen met een fanclub? :grin:
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Contacteer:

Re: Toegeeigend door Dodge

Bericht door BillyJean »

wat een heerlijk verhaal, wat kan je het als zwerver dan opeens supermooi krijgen...een eigen Hilton Hotel met personeel....een heerlijk leven toch...
toen ik Fayline kreeg, werd gezegd, dat ze heel lief was, maar erg op zichzelf
Natuurlijk is er in een cattery minder tijd voor alle poezen. Ik heb nu een dame die de hele dag achter mij aanloopt, me and my shadow, het is te grappig voor woorden...waar ik ben is F, heerlijk
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar

Bericht door achtpuntzes »

heel, maar dan ook heel erg herkenbaar! :)

poes Muffin is hier extreem aanhankelijk. zeker als ik weg ben geweest (werken of zo) hangt die urenlang om me heen. kopjes geven, schurken, op schoot, weer draaien, likken, soms word ik er helemaal tureluurs van.

wegzetten helpt niet zo, want poes is meteen weer terug.

ja, het was liefde op het eerste gezicht van beide kanten in het asiel, nu zo'n jaar geleden.

poes muffin is dus enorm op mij gericht, veel meer dan mn andere 2 poezels. als ik haar roep komt ze meteen, als ik iets zeg praat ze gezellig terug. als ik naar de wc ga gaat ze voor de deur zitten, en ze volgt me vaak door het hele huis.

maar mij hoor je ook niet klagen... :)
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
ayla
Tijger
Tijger

Bericht door ayla »

Garfield hier, inderdaad zodra ik zit of lig komt hij aan gerend om uitgebreid te knuffelen. Lekker op schoot slapen, zoenen, melken etc. Het is alleen af en toe zo jammer voor Felix, het is al uniek als hij op schoot wil maar wordt dan ook verdreven door zijn jaloerse broer.... Tegenwoordig komt Felix al vaker bij me liggen en hij laat zich gelukkig niet verdrijven.

Heerlijke knuffelkont die karretje van mij :)
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar

Bericht door achtpuntzes »

het is hier ook zo dat omdat kleine Muffin zo extreem is in het zich mij toeeigenen, dat mijn andere poezen vaak pas om aandacht komen vragen als Muffin even een tukkie doet....
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Peet
Panter
Panter

Bericht door Peet »

Heerlijk hé. Leuk om te lezen dat er meer mensen zijn met zo'n fanclub!
Vind het ook erg lief hoor. Al komt het dan af en toe dan even niet uit, ach, dat hoort erbij. Hoe zo'n beestje vertrouwen krijgt, heel mooi.
Chevy komt echt als ze zin heeft. Al trekt die weer ietsjes meer naar Leon toe, wel grappig.
Maar zij komt toch ook weer vaak naast me op de bank liggen als ik met de laptop zit, toch bij je willen zijn, ook heel lief.

Maar Dodge... maf kereltje, haha. Het is inderdaad erger geworden nadat we twee nachtjes weg geweest zijn. (buuf heeft voor ze gezorgd)
Verder is hij meer en meer aan het bijtrekken. Als er mensen in huis komen blijft hij vaak gewoon liggen, terwijl hij eerst weg vluchtte. Chevy gaat ook wel weg omdat ze vreemden gewoon niet zo leuk vind, ja, als haar het uitkomt.
manon3

Re: Toegeëigend door Dodge

Bericht door manon3 »

Ja, ik heb hier ook zo'n fanclub al is het wel maar 1 lid. ;-)
Onze poes is stapel op mij, ze achtervolgt me de hele dag, ligt constant bij mij in de buurt,wil alleen maar met mij knuffelen en spelen, slaapt op mijn bedhelft èn bij mij onder de dekens.
Ze achtervolgt me zelfs tot op het toilet.
Mijn man wordt volkomen genegeerd, haha.
Zelfs als hij tegen haar praat kijkt ze niet eens naar hem, dan kijkt ze naar mij.

En dat katten niet aan hun baasjes zouden hechten heb ik nooit geloofd.
Ook onze vorige katten waar zeer gehecht aan mij en meteen volkomen overstuur als ik zelfs maar voor 1 dag weg was.
Peet
Panter
Panter

Bericht door Peet »

Dodge verdeelt op zich zijn aandacht nog wel een beetje, dat dan wel.
Als hij met mij een knuffelsessie heeft gaat hij ook meestal nog wel even naar Leon. Ook die krijgt zijn aandacht nog wel. Maar hij zit meer bij mij, hihi.
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

Wat leuk Peet dat Dodge zo weg van je is, kennelijk hebben jullie elkaar gevonden :grin:
heerlijk dat hij zich zo vertrouwd voelt en een warm nestje heeft!!!
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy

rust zacht alle engeltjes
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Hier ook zo'n super aanhankelijk en eenkennig zwart geval.
Ligt liefst in mijn nek als ik thuis ben. lekker kwijlen en zo.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Peet
Panter
Panter

Bericht door Peet »

Oja, dat doet onze zwarte ook, kwijlen en dan soms even met die kop schudden.
Het is maar gelukkig dat wij vaak in ons makkelijke kloffie lopen, haha.
(ben ook niet zo van de hele nette kleding)
Plaats reactie