Aslan is een binnen kat en komt soms buiten. Even rond kijken op het pleintje voor huis en weer naar binnen. In de zomer zitie soms wel wat langer buiten, maar meestal ben ik dan ook buiten.
Maar dit keer is het anders. Aslan kwam niet aangerend toen ik hem riep. Ook was hij niet op het pleintje voor huis te vinden. Ik heb in drie uur tijd drie keer de omgeving doorgekamd. Roepend, luisterend maar geen teken van mijn lieve mannetje. Inmiddels is het bijna middernacht en verwacht ik niet dat hij nog terugkomt voor de nacht.
Ik zou ook geen idee hebben waarom hij het pleintje nu opeens wel zou verlaten en waar hij dan in godsnaam heen zou kunnen zijn gegaan, omdat hij dat normaal nooit doet. Hij is een schat van een kat maar als er teveel mensen in huis zijn(verjaardagen) dan verstopt hij zich op de slaapkamer.
Ik zou echt niet zonder hem kunnen en ben nu ontzettend ongerust, ik weet niet wat ik moet doen!
Zou hij gewoon op onderzoek uit zijn? Heeft iemand hem meegenomen?! Is er wat gebeurd? Zou hij morgen weer rustig terug kunnen komen?
Ik woon op zich in een rustige wijk dus ik denk niet dat hij zal zijn aangereden.
Ik hoop dat hij vanzelf weer thuiskomt maar ik ben bang van niet

http://imageshack.us/photo/my-images/835/dsc0032mf.jpg/