Zelfstandig spelen?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
Welpie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 apr 2011 18:42
Locatie: Almere

Re: Zelfstandig spelen?

Bericht door Welpie »

Moet wel zeggen, leg hem af en toe weg... Welpie raakt snel op dingen uitgekeken!
Gebruikersavatar
zoetje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 43
Lid geworden op: 27 jul 2011 15:38
Locatie: brugge

Re: Zelfstandig spelen?

Bericht door zoetje »

Hallo,
Hier nemen onze poezebeestjes ook zelf hun speelgoed. Ze lopen ermee in hun mondje en leggen het dan neer waar ze zelf willen. Dan nemen ze de muis of vis tussen hun pootjesen spelen er ter plaatse mee. Zo af en toe smijten ze het in de lucht en vangen het dan terug op. s'Avonds als wij in bed liggen spelen we wel samen met de hengel en dan houden ze ervan maar het mag niet te lang duren.
groetjes
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Zelfstandig spelen?

Bericht door nellebel »

momenteel bij ons erg in...een eikel en van die helikoptertjes (weet niet van welke boom ze komen, maar als je ze omhoog gooit, komen ze als ee nsoort helikoptertje naar beneden.). goedkope speeltjes. even eikels zoeken in het bos en ze kan weer vooruit
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Zelfstandig spelen?

Bericht door pearlsofpassion »

Esdoorn. ;-) (niet dat het iemand intesseert waarschijnlijk :eshifty: )

Ik heb een eik, dus dat kan ik ook eens proberen. :-)

Bij Luis zijn vliegjes nog altijd favoriet om zelf te spelen. ;-)
Maar dat duurt gemiddeld maar zo'n 30 sec... :pdtmuch:
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
zoetje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 43
Lid geworden op: 27 jul 2011 15:38
Locatie: brugge

Re: Zelfstandig spelen?

Bericht door zoetje »

hoi,
Onze lieverds spelen ook graag met vliegen maar voor één was het bijna fataal doen de vlieg een wesp :evil: bleek te zijn en hij geprikt was. Zijn poot stond erg dik en we waren net op tijd bij de DA. Hij is blijkbaar allergisch. Dus LET OP!
groetjes
Gebruikersavatar
flower1980
Panter
Panter
Berichten: 565
Lid geworden op: 06 aug 2011 20:38
Locatie: Gemeente Zaanstad

Re: Zelfstandig spelen?

Bericht door flower1980 »

Ik heb nog geen rail gekocht, dat is dus kennelijk nog wel iets om in overweging te nemen... Ik heb gister wel een hengel gekocht, ik geloof dat dat wel een succes is. Verder doen de muisjes het goed.

Hier speelt ze zelfstandig (en dan het liefst om 6:30 's morgens op een dag dat ik me nog eens in bed kan omdraaien), maar ze vindt het ook leuk als ik dingen gooi om er keihard achteraan te sjeesen.
Groetjes van Roos.

Pootje van Kate. Volg mij in mijn album.
Gebruikersavatar
Edana
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 feb 2011 00:11
Locatie: Deventer

Re: Zelfstandig spelen?

Bericht door Edana »

De speelrail is nu in de aanbieding bij Zooplus: http://www.zooplus.nl/shop/katten/speel ... ils/135818

Daardoor kon ik hem vorige week ook bestellen voor de poezels. Ik vond de originele prijs behoorlijk duur en ik ben altijd een beetje angstig dat de katten er niks mee doen.
Maar Baldr vindt het geweldig, Pepijn stapt er gewoon overheen ;).
Groetjes, Eva
Katers Pepijn en Baldr
Plaats reactie