Kitten heel erg aanhankelijk

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Chiquita98
Tijger
Tijger

Re: Kitten heel erg aanhankelijk

Bericht door Chiquita98 »

Zucht balou is vandaag weer aan de waterdunne ontlasting. Om moedeloos van te worden. Hij is nog wel alert dus niet heel futloos. Beetje zelfde nog steeds. Tot en met morgen krijgt hij nog zijn antibiotica. Kan het hieraan liggen?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Chiquita98
Tijger
Tijger

Bericht door Chiquita98 »

Inmiddels heb ik Balou net naar de dierenkliniek gebracht voor een paar daagjes ter observatie. Zaterdagavond ook al naar ze toe geweest. Maar ondanks alles blijft hij diarree houden en het loopt nu gewoon steeds zijn anus uit. Heel zielig. Hij zat er zelf ook steeds onder. Hem een aantal keer een warm badje gegeven en dit vond ie best prettig. Zijn kontje was ook zo ruw dat hij er niet eens meer op gaat zitten.
Nu afwachten of ze hem daar goed kunnen helpen. Ik heb het kleine ventje nog maar anderhalve week en het is echt stil zo zonder hem.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar

Bericht door achtpuntzes »

goh.. wat triest!

ik hoop dat hij daar snel opknapt, in ieder geval krijgt hij er goede zorg...

....
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Plaats reactie