hallo ik heb een vraag!
we hebben n kater(tijgerkat- tijgertje) 6 en een poes(lapjeskat- Speedy) 7 nu, die hebben we al 6 jaar we hebben 7aug 2011 2 nieuwe kittens gekocht uiteraard gent en gechipt (kater en poes)
Even het verhaal!!
altijd staan allen deuren open voor de 2 oude katten, maar die zondag zijn de kittens gekomen en die persoon wat ze bracht had liever dat we de deur dicht maakten voor de hond,dus me vriendin had het dus gedaan alles was dus rond na n uurtje en zo later die avond zei me schoonmoeder (die woont onder ons groot huis haha) dat speedy de poes hele tijd voor de kamer deur heeft gezeten maar naar de deur te kijken ze gaf geen miauw niks,
heeft zich de hele avond niet late zien s''maandags zijn we met de oudere katten naar de dieren arts geweest voor inenting omdat we ja de kittens bij hebben, dat hebben ze ons aangeraden.
Maar nu ontwijkt ze me vriendin al van zondag(7-10-2011) ze heeft al ns geblazen naar me vriendin, ze kan speedy wel af en toe aaien maar draait om en loopt weg en soms als speedy me vriendin ziet alleen al kijkt ze en loopt meteen weg, wel ligt ze s''nacht bij ons op bed en kan je haar gewoon aaien, maar niet meer zo als voorheen dan is ze weg. kan het n samen loop van omstandig heden zijn dat ze zo is? want speedy is jaren aan haar zij geweest, op mij komt t over of ze verjaagt voelt door de kittens zo iets heeft van ow ik hoor er nu niet meer bij terwijl als we haar kunnen aaien even veel liefde krijgt als voor de kittens er waren.
Me vriendin gaat er onderdoor wat die 2 hadden n sterke band samen, mijn doet het wat haar zo te zien. maar bij is het zelfde verhaar alleen t blazen niet doet ze niet
Kan jij me er mee helpen
groetjes antony
Oude poes nieuwe kittens
- achtpuntzes
- Jaguar
Re: Oude poes nieuwe kittens
geef het gewoon wat meer tijd...
nieuwe katten/ kittens in de groep heeft vaak toch wel langer dan een week nodig eer alles aan elkaar gewend is...
toen ik kitten muffin hier introduceerde tussen 2 zusterpoezen heeft het zo'n 10 dagen geduurd. in die tijd moesten mn 2 poezen ook weinig van mij hebben, ze blaasden zelfs naar mij, en hadden onderling zelfs vaak ruzie terwijl ze dat nooit hadden samen.
dus gewoon wat meer tijd geven, en je niet druk maken...
nieuwe katten/ kittens in de groep heeft vaak toch wel langer dan een week nodig eer alles aan elkaar gewend is...
toen ik kitten muffin hier introduceerde tussen 2 zusterpoezen heeft het zo'n 10 dagen geduurd. in die tijd moesten mn 2 poezen ook weinig van mij hebben, ze blaasden zelfs naar mij, en hadden onderling zelfs vaak ruzie terwijl ze dat nooit hadden samen.
dus gewoon wat meer tijd geven, en je niet druk maken...