Zwangere Maine Coon, geen gevoel meer in buik
Re: Zwangere Maine Coon, geen gevoel meer in buik
We hebben nog een witte maine coon, 2,5 jaar oud, nooit nestje gehad. Zij moet er nu nog niks van hebben... Ze is alleen maar aan he blazen..
Is ook raar voor haar uiteraard. Opeens komen er allmemaal kleintjes haar wereld binnen! Komt wel goed, geef haar even tijd.
Hoe gaat het met moeders en de kittens?
Hoe gaat het met moeders en de kittens?
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Even een update voor de belangstellenden: hiet gaat alles goed. De meeste kittens groeien als kool en Keesje is een erg goede moeder. Gisteren wel geschrokken, want 2 kittens zijn niet aangekomen. Eentje is zelfs behoorlijk afgevallen. Ik hoop dat ik de dag daarvoor een meetfoutje heb gemaakt, want die dag daarvoor was deze heeeel veel aangekomen..
Vanavond weer wegen, hopelijk zijn ze nu wel aangekomen..
De andere maine coon is net trouwens voor het eerst even wezen gluren in de bench, gaat dus de goede kant op:)
Ik heb nog een vraagje aan jullie: kent iemand lactasan? Deze druppels werden mij aangeraden door de fokster van de dekkater om de melkproductie te stimuleren. Dt geef ik nu dus sinds 3 dagen en nu heeft Keesje diarree en die 2 kittens waren dus niet aangekomen.. Op internet kan ik er eerlijk gezegd niet veel over vinden. Ben nu dus ook maar direct gestopt met het geven van de druppels. Hopelijk maakt ze zelf genoeg melk aan voor 6 kittens.... Heeft iemand hier ervaring mee?
Vanavond weer wegen, hopelijk zijn ze nu wel aangekomen..
De andere maine coon is net trouwens voor het eerst even wezen gluren in de bench, gaat dus de goede kant op:)
Ik heb nog een vraagje aan jullie: kent iemand lactasan? Deze druppels werden mij aangeraden door de fokster van de dekkater om de melkproductie te stimuleren. Dt geef ik nu dus sinds 3 dagen en nu heeft Keesje diarree en die 2 kittens waren dus niet aangekomen.. Op internet kan ik er eerlijk gezegd niet veel over vinden. Ben nu dus ook maar direct gestopt met het geven van de druppels. Hopelijk maakt ze zelf genoeg melk aan voor 6 kittens.... Heeft iemand hier ervaring mee?
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik denk dat je die vraag beter kunt stellen op een forum voor raskat-fokkers.
Dit forum is meer voor het houden van castraten.
En bij twijfel altijd de dierenarts bellen.
Dit forum is meer voor het houden van castraten.
En bij twijfel altijd de dierenarts bellen.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Hier ook geen ervaring, maar als ze te weinig melk aanmaakt kan je natuuurlijk ook geen bijvoeren hè?
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Devi*