Sinds gister hebben we er weer een nieuw huisgenootje bij. Een mooi katertje van 9 weken. Een heel lief ding, maar oh zo jong nog en tis echt nog een baby die nog veel bij mij wil zijn.
De kennismaking met de andere 3 verloopt best goed. Alle 3 waren ze gister constant buiten en wilden niet naar binnen. Met slapen gaan heb ik de kleine meegenomen en konden de 3 anderen de hele nacht snuffelen. Vandaag komen er al 2 in en uit lopen om even te kijken en te blazen en te grommen haha hoewel Misty zelfs al 2x snel gelikt heeft. Nu liggen die 2 rustig te slapen binnen terwijl die kleine speelt. Goed teken!! Alleen de 3e is nog veel buiten en angstig voor de kleine. Deze is 9 maanden en altijd een wat angstig katertje. Maar ik denk zodra de andere 2 de kleine volledig geaccepteerd hebben komt hij ook wel over die drempel heen.
Nu stond mijn kitten vanmorgen al voor het luikje en duwde al met zijn hoofdje tegen het luikje aan waardoor deze iets open ging. Denk niet dat hij precies doorheeft wat het is hoor, maar vroeg me wel af of het kwaad kon als hij toch per ongeluk naar buiten kwam(tijdens afwezigheid van mij). Hierbij is het wel belangrijk om te vermelden dat ik een afgezette tuin heb

Iemand hier ervaring mee? De anderen kwamen al vrij snel buiten, maar die waren sowieso al 12 weken of ouder en altijd eerst onder toezicht van mij. Pas als ik het helemaal vertrouwde ging ik ze het luikje leren. Maar dit kitten is nog zo klein