ik heb me vorige week voorgesteld in de voorstelhoek, ik heb op dit moment een kitten te logeren, ze is hier nu 1 week en zal nog ruim 2 weken blijven.
Het is niet een wildvreemde kitten, ze is van mijn moeder en ben haar vaste oppas voor nu en in de toekomst.
Lilly is een echte lieverd en we zijn al beste vriendinnen

Kortom; Het kan niet beter!! Ze doet bijna niets wat niet mag, behalve dat het behang erg interessant is, maar dat is op te lossen door haar af te leiden.
Nu iets wat ik dus niet snap. Soms kan ze uit het niets mijn arm ''aanvallen'', dit houd in dat ze met haar 4 poten om mijn onderarm klemt, inclusief nagels

Mijn armen zitten dus onder de krassen en bijtpuntjes..Als ze dit doet dan roep ik uiteraard AU, en ze stopt dan vrij snel.
Ze heeft nu ook 2x in mijn nek gebeten, ook weer op dezelfde manier. Ze ligt lekker bij me, en dan ineens bijt ze.
Het is wat lastig uit te leggen merk ik, nu lijkt het bijna alsof ze agressief is, maar dat is zeker niet zo! Volgens mij verliest ze zich soms in het spel, en ik vroeg me af hoe je een kitten kan leren dat het harde bijten niet de bedoeling is.
Nageltjes heb ik al geknipt, maar helaas maakt dat niet uit qua schade aan mijn armen