Ik heb al veel opgezocht en dit is wat ik tot nu toe bedacht heb: ik wil voor een asielkat gaan vanaf een jaar of 2 tot 5. Kittens zijn er genoeg, maar niemand kijkt om naar een oudere kat en die wil ik ook een kans geven want die beestjes zijn net zo lief! Ik denk verder dat ik er 2 ga nemen. Ik wilde in eerste instantie voor een kat gaan, maar dat vind ik toch zielig. Volgens mij hebben ze meer lol met z'n tweeën, dan alleen. Enige nadeel wat ik dan toch wel lastig vind is dat als ik op vakantie ga, ze dan in een pension moeten en dat gaat aardig wat kosten. Maar goed, aan de andere kant; voor wat, hoort wat! En ik kan er natuurlijk ook voor sparen. Verder wil ik in ieder geval 1 kater(liefst rood

Ik ben al op dierenasiels.com aan het kijken, maar tot nu toe nog niet wat gevonden. Ik woon in een appartement en de katten kunnen niet naar buiten, dus het moeten ook nog eens binnenkatten zijn, en die zijn er beperkt. Verder heb ik nu geen kinderen, maar ik hoop in de toekomst wel dus ik kijk ook alvast dat ze met kinderen kunnen.
Ik ga eerst in september 3 weken op vakantie, dus daarna wil ik de katten pas aan gaan schaffen. Via zooplus heb ik al een heel lijstje gemaakt met van alles wat ik aan moet schaffen.
Ik denk dat ik op de goede weg ben, maar ik vind het toch fijn om dit even met jullie te delen. Misschien zie ik dingen over het hoofd, of kan ik de dingen beter anders aanpakken. Jullie hebben hierin meer ervaring dan ik, dus vandaar dit berichtje.