Zwerfkatje opgevangen

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Zwerfkatje opgevangen

Bericht door Umimeis »

Wat goed dat je tijdelijk voor dat katje hebt kunnen zorgen.
Tja, soms moet je een bepaalde moeilijke keuze maken.
Ik vind toch dat je best een goede keuze hebt gemaakt, ook al is het moeilijk.
En helemaal omdat dat ten koste gaat van je andere katten.
Tenslotte wonen je andere katten al jaren bij jullie en zijn zij je eerste keus.
Veel sterkte!
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
JoannaG
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jun 2011 21:06

Re: Zwerfkatje opgevangen

Bericht door JoannaG »

Ik hoop dat het de juiste keuze was. Ze zit nu bij mensen die nooit een kat gehad hebben, en dus niets weten. Ze moet in de garage zitten 's nachts, en als ze niet thuis zijn. Voorlopig zit ze daar sowieso, omdat ze rustig aan de honden geïntroduceerd moet worden, als ze in de garage wat gewend is.

Maar op dit moment voel ik me zo slecht erbij, kan alleen maar denken hoe zielig dat beestje daar in een donker hok zit, helemaal alleen. Ze verdient zo veel beter, maar ik heb gewoon geen andere oplossing. Ze doet haar naam echt eer aan, want als dit niet goed uitpakt moet ze weer weg.

Ze krabt ook aan de meubels, dat zijn we hier wel gewend. Maar haar nieuwe baasjes zijn erg gehecht aan hun meubels. Daarom ben ik bang dat ze haar daarom weer weg zouden doen.

Volgend weekend ga ik even kijken hoe het met haar is. Voor nu voel ik me gewoon schuldig tegenover dat beestje. Ze was hier echt gelukkig en nu werd haar dat weer afgepakt :-(

Maar ja, ik moet ook aan mijn andere katten denken.
Gebruikersavatar
Typmiep
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 aug 2011 22:48
Locatie: Assen

Re: Zwerfkatje opgevangen

Bericht door Typmiep »

Ik heb het hele verhaal gelezen. Het is nu even geleden, maar ben eigelijk erg nieuwsgierig hoe het nu is afgelopen?
Groetjes Sonja
Pootje van Simba

"Als je de mens hebt leren kennen, dan leer je de dieren waarderen!"
Plaats reactie