Hij is 7,5 weken, ik heb kittenbrokjes in huis en kittenvlees, maar daar haalt hij zn neus voor op. Kittenmelk met nutrix eet hij wel goed.
Heb hem 2 keer op de bak gezet, maar de laatste keer is al een uur geleden, ik zal het nog eens proberen. Dat met die brokjes zal ik zo ook eens proberen.
Maar de boer had het erover dat hij melk drinkt en veel info kreeg ik ook niet van hem los.
Bedankt voor je snelle reactie
Nieuwe kitten erbij
Re: Nieuwe kitten erbij
Een hond heeft een baas en een kat heeft personeel
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Probeer het eens met wat geweekte brokjes, misschien wil hij het dan wel eten, eventueel met wat kittenmelk weken.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Ik heb het eerst geprobeerd met water, maar daar wilde hij niks van eten en daarna geprakt met wat kittenmelk en daar heeft hij wel een beetje van gehad.
Gelukkigtot nu toe ook nog niet overgegeven.
Vannacht heeft hij wel overgegeven, dat zag ik vanochtend.
Sinds gisteravond is hij lekker actief , aan het spelen en rennen en hij klimt via mn broek omhoog, waarna hij op mn schouder in slaap valt. Mocht hij morgen nog geen ontlasting hebben gehad of weer overgegeven dan ga ik naar de da.
Ik heb al wel een beetje zn buikje gemasseerd, had ergens gelezen dat dat misschien kon helpen.
Gelukkigtot nu toe ook nog niet overgegeven.
Vannacht heeft hij wel overgegeven, dat zag ik vanochtend.
Sinds gisteravond is hij lekker actief , aan het spelen en rennen en hij klimt via mn broek omhoog, waarna hij op mn schouder in slaap valt. Mocht hij morgen nog geen ontlasting hebben gehad of weer overgegeven dan ga ik naar de da.
Ik heb al wel een beetje zn buikje gemasseerd, had ergens gelezen dat dat misschien kon helpen.
Een hond heeft een baas en een kat heeft personeel
daisy
ik ben lizzy het dochtertje van peggy en ik krijg een poesje voor mijn verjaardag en ik krijg ze zaterdag 21-04-2012
LEUK he echt geweldig ik krijg een poesje.en ze heet daisy!!!! en ik word 9 jaar oud he voor een kind
LEUK he echt geweldig ik krijg een poesje.en ze heet daisy!!!! en ik word 9 jaar oud he voor een kind
"Hoe beter je de mens leert kennen, hoe meer je van dieren gaat houden!"
- achtpuntzes
- Jaguar
hoi, Lizzy en welkom 
fijn dat je een poesje krijgt. ik hoop dat Daisy een fijn leventje bij jullie krijgt.
heel veel succes en plezier met Daisy

fijn dat je een poesje krijgt. ik hoop dat Daisy een fijn leventje bij jullie krijgt.
heel veel succes en plezier met Daisy