Ik heb mijzelf hier al een tijdje geleden geregristeerd, maar ben al lang niet meer hier geweest.
Ik heb inmiddels nu 1 jaar een poesje genaamd Snoeske, een kruising main coon, ragdol, blauwe rus.
Het is een schatje, buiten het kattekwaad natuurlijk

Maar ik heb een probleempje.
Ze zat altijd graag op schoot om geknuffelt te worden, maar een tijdje geleden sprong ze bij me op schoot, toen ik in mijn badjas zat, en omdat die onder open is, gleed ze eraf, en om haar val te stoppen krabte ze mij in mijn been, ik zij natuurlijk kei hard au, was een flinke kras, maar ik neem het haar niet kwalijk, het ging natuurlijk perongeluk.
Ik weet verder ook niet of ze zich zelf nog pijn heeft gedaan, maar ik denk het niet.
Maar sinds dien wil ze niet meer op schoot komen.
Ik denk dat ze zo geschrokken is, of van de val, of dat ze mij pijn heeft gedaan, dat ze het niet meer durft.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen, vind het zo jammer voor haar, want dat was zo'n beetje de enige aandacht die ze wou,de meeste speeltjes vind ze ook niks aan, en sterk genoeg wil ze alleen nog maar met mijn moeder spelen, als die hier op bezoek is, en verder niemand

Als ik met haar wil spelen, ligt ze er bij als een zandzak, en ik ben een uithangbord bewijs van spreken

En ik heb het heel lang vol gehouden om weer elke keer een poging te doen, maar ze doet niks, na 10 min nog niet, en dan geef ik het op, dan word mijn arm moe.
Het enige wat ze leuk vind, zijn die webbies, die je gratis bij de super de boer kreeg, daar kan ze eindeloos mee spelen, maar die moet ik dan gooien, en dan gaat zij er achter aan, en werkt hem dan elke keer onder de deur door, en moet ik hem elke keer weer gaan pakken, en dan houd ze niet op met miepen tot ze da ding terug heeft, en 2 min later ligt da ding weer aan de andere kant van de deur

Ik heb ook een webbie aan een veter geknoopt, maar vreemd genoeg wil ze daar met mij niet mee spelen, alleen met mijn moeder, met mij wil ze alleen met losse webbies spelen, maar ik word er zo moe van om elke keer om de 2 min da ding te gaan halen.
Ik wou dat ze met mij ook met iets aan een touwtje speelde, dan kan ik tenminste ook eens effe rustig blijven zitten, zijn we allebij blij.
Lijkt wel of ze het expres doet, en me voor de gek houd

Groetjes Els.