Ik heb echt al heel veel geprobeerd, maar ze reageert echt nergens meer op. Heeeeeel af en toe geeft ze een keer een duwtje naar iets wat op de grond ligt, als ze zeker weet dat niemand het ziet, haha. Maar als we dan kijken wat ze doet of ook maar bewegen rent ze kei hard weg

En als ik zelf aan de slag ga met touwtjes, hengeltjes, balletjes, muizen, laserlampje, uit zichzelf rollende dingen (is ze alleen maar bang van) of wát dan ook.. krijg ik totaal geen reactie en loopt ze geïrriteerd weg. Ook catnipspray doet meestal niets, daar loopt ze gewoon aan voorbij. Als ik er echt veel op doe gaat ze heel even voorzichtig knuffelen, maar meer niet.
Ik heb nu zoveel spul liggen waar ze nooit iets mee doet dat ik ook liever niets meer koop, maar ja.. ik blijf toch elke keer hopen dat we iets tegen komen wat ze wél leuk vind.
En misschien is ze ook wel gewoon niet speels ofzo.. dat dachten we in het begin ook toen we haar net hadden. Maar ze begon toen eigenlijk wel steeds meer te spelen, maar dat is nu helemaal weer veranderd. Echt jammer, want het kan voor haar toch ook niet leuk zijn lijkt mij

Ze heeft wel regelmatig 's avonds of 's morgens van die buien dat ze ineens uit het niets hard wegrent

Dat is denk ik ook een soort spelen voor haar... Mafkees.
Ik begin me steeds meer af te vragen of ze niet gewoon eenzaam is... wat mij betreft mag er gerust een vriendje of vriendinnetje bij (graag zelfs!), maar het is zo lastig in te schatten of dat voor haar wel echt het beste zou zijn. Soms zou je echt willen dat ze gewoon eens konden praten