@ Nellebel, Ik zal straks eens kijken of ik wat in haar ontlasting zie..
inderdaad over een paar daagjes afbouwen, en dan eens aankijken hoe dat blijft gaan...
Op zich is dat wel heel grappig met Gizmo, want aan haar kan je allerlei gelaatsuitdrukkingen zien.. ik zie het als haar vrouwtje natuurlijk helemaal goed, maar andere mensen hoor ik het ook wel eens zeggen als ze op visite zijn.. je kan aan haar precies zien of ze nieuwsgierig is, of geirriteerd, of boos of blij.. ze is ook een heel slim katje, snapt heel veel wat ik zeg en als ze het niet snapt zie ik dat dus ook aan haar uitdrukking in haar koppie..
En na het geven van de pasta kijkt ze dus niet gewoon geirriteerd, maar echt pisst-off
Het zijn me schatten, allebei.. Tess is namelijk juist weer de kroeldoos van de 2.. die kan ik echt blijmaken door haar op schoot te nemen.. iets wat ik niet altijd doe, want heb reuma en van lang in dezelfde stand zitten of liggen krijg ik last dus ik moet vaak wisselen van houding.. maar ze mag regelmatig op schoot, alleen wieber ik haar er sneller weer vanaf als vroeger.. en dan gaat ze op de leuning van de bank zitten, kopjes geven net zolang tot ze weer op schoot mag

Gizmo is de ondernemende van de 2.. graag buiten in de tuin (en daar gaat ze niet uit want ze weet niet hoe ze over een schutting heen moet

) en is altijd wel actief en ergens mee bezig.. ook is ze ene goede kattenverjager want niemand anders als zij mag in de achtertuin komen!
Ik zal wel eens een keer foto's plaatsen van allebei.. misschien vanavond even