Te hoog eiwitgehalte

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Samantha333
Kitten

Te hoog eiwitgehalte

Bericht door Samantha333 »

Hoi Hoi

Ik heb bij mijn kat van 1 jaar en 3 maanden vandaag bloed laten prikken omdat ik vond dat ze er niet helemaal op en top uitziet vond ze moeite hebben met slikken en met spinnen leek ze benauwd.
Net voor de uitslag gebeld en krijg ik te horen dat ze een te hoog eiwitgehalte heeft maar de dierenarts wil nog even verdere onderzoeken doen met het bloed en dan krijg ik morgen de uitslag.
Heeft een andere katteneigenaar hier ervaring mee zo ja wat was dan het probleem bij de kat?
Want had al aan haar gevraagd of het fip was maar daar wou ze nog niet gelijk aan denken ze dacht eerder aan andere dingen.
Ben zo bang voor wat er uit gaat komen :-(

Groetjes Samantha
Adriana

Re: Te hoog eiwitgehalte

Bericht door Adriana »

welkom ;-) op het Forum!
hoog eiwitgehalte in urine? k denk dat je rustig de uitslag van het bloedonderzoek moet afwachten en moet proberen je nu zo min mogelijk zorgen te maken.
dat is lastig, nee fip is het hoogstwaarsch niet, je kunt eerder in de richting van nieren gaan denken..
we hebben hier heel erg veel informatie, kijk ff bij de topic van Pluisje en de topic over nierfaalkaters, dan weet je al een beetje van wanten.
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 56&t=22980
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... start=1500
bij nierfaalkaters staan een paar algemene verhalen over nierfalen en het is handig als je die leest, voordat je met de dierenarts contact hebt. dat luistert en praat makkelijker.
wens je sterkte en hoop/duim dat het meevalt..
Samantha333
Kitten

Re: Te hoog eiwitgehalte

Bericht door Samantha333 »

Hoi Adriana

Er was geloof ik nog iets verhoogd volgens mijn weet ik niet zeker witte bloedlichaampjes.
Zij wilde nog niet gelijk aan fip denken maar wilde wel dat ik morgen terug kom om nogeens bloed te prikken en op sturen naar een labo want ze wilde fip wel uitsluiten want het kon wel degelijk fip zijn of iets aan der lever ze heeft niks gezegd over nierproblemen.
Heb op het topic van nierfalen gekeken maar snap er werkelijk niks van hahaha

Laat het weten over een paar daagjes want de uitslag zou vanaf morgenvroeg ongeveer 2 dagen duren

Bedankt voor je bericht
Plaats reactie