En hoe is het nu met het katertje? Wel een schatje hoor, hoop dat je een van zijn broertjes of zusjes ook gereserveerd hebt
Ik heb nu 2 kittens en als ik zie hoeveel plezier en vreugde en vooral steun die twee aan elkaar hebben, kan je het een kitten echt niet aandoen om in zijn eentje te moeten opgroeien. (vind ik dan als ik naar mijn beebies kijk) Het zijn ook echt nog maar beebies.
Overigens ben ik ook allergisch voor katten, maar toch heb ik er 2 omdat het al een diep verlangen is sinds ik uit huis ben. Gisteren heb ik mijn moeder toevallig opgebeld of ik vroeger ook allergisch voor katten was, dat was ik helemaal niet! De ellende met hooikoorts, astma en allergieën is pas goed begonnen toen ik uit huis ging! Natuurlijk heb ik wel met mijn Vriend besproken wat als ik toch veel last krijg? Tja, dan toch naar de huisarts voor medicijnen.

Mijn katten doe ik mooi niet weg.
Afgelopen dagen waren niet echt een pretje, jeukerige ogen, niezen en dat met allergie tabletjes. Maar ik heb hele dagen bij ze gezeten, mijn neus in hun vachtjes geduwd en in de tussentijd goed gezogen en gedweild. Of er nu 1 kat rondloopt of 2 maakt niet veel verschil. Vandaag is hoera, hoera, de eerste dag zonder allergietabletten, maar nog wel met oogdruppels die ik toch al had tegen de hooikoorts. En zowaar gaat het goed!

Ik wist niet eens dat je verschillende categorieën had in kattenallergie. Bij mij treedt gewenning op, maar dat vermoeden had ik al omdat mijn ouders katten hebben en ik vroeger niet allergisch ben geweest voor katten. Als ik een weekje bij mijn moeder logeer, kan ik aan het einde van de week de katten redelijk goed hebben, aan het begin stukken minder.
In jullie nieuwe woning zou ik geen nieuwe bank neerzetten of dure bank waar niet aan gekrabt mag worden. Of dure spullen die niet omgestoten mogen worden. Alles heb ik zowat al uit de woonkamer kunnen verplaatsen met die twee en een nieuwe bank stond al op de verlanglijst, maar duurt nu nog langer.