Ik had even een vraagje, want ik weet niet hoe of wat ik er mee moet.
Ik heb zelf een lieve poes in huis van 2 jaar, ik heb haar vanaf kitten. Ze is erg lief , nog een beetje speels ook. Maar ik werk ook veel, en vond het vaak zielig als ze dan alleen was. Dus wilde ik er een kat bij voor haar, als maatje.
Nu heb ik sinds 2 dagen een kat erbij, die heb ik uit het asiel gehaald, het is een kater van 10 jaar oud, en is erg rustig, NIET dominant, maar wil wel veel gekroeld worden.
Die heb ik er nu bij, en nu si het zo dat mijn 2 jarige poes wel steeds gromt en blaast als hij in de buurt komt, maar de kater doet niets naar haar. Niet blazen, of slaan. In het begin kroop hij soms weg voor haar, maar nu kijkt hij haar alleen raar aan. En het is wel lachuh, want hij steekt zijn tong vaak uit :P, dus ziet er ook erg lachuh uit. Maar ik heb dus bewust voor een kater gekozen omdat ik las dat als je een poes erbij zat, echt vaak gewoon bitch fight wordt tussen de 2.
Nu is het dus zo, dat mijn 2 jarige poes, toch steeds op haar hoede is, en op andere plekjes gaat liggen. Op de kast, in het raam, en normaal ligt ze op mijn bed, maar gaat nu op het kastje aan het einde van mijn bed liggen.
Ze heeft ook 2 keer over gegeven zag ik. Dus ik vind dit ook erg sneu voor haar. Maar ik vraag me af , want dit is de 2e dag nu, of dit normaal is, en hoe lang kan dit duren???
want ik wil haar niet ziek laten worden heirdoor, maar alleen het beste voor haar, en ik dacht goed te doen om een vriendje voor haar te zoeken.

Iemand ervaringen hiermee, of tips wat ik hiermee kan doen?? ze zijn allebei erg lief, en ik wil ze allebei een goed huisje geven, en hoop dat ze samen vriendjes worden.
Bedankt alvast voor de reacties.
-xxx-