Niet verplaatsen als ze daar nog niet aan toe zijn.
Ik zou er rekening mee houden dat ze de eerste nacht in de woonkamer doorbrengen. En als je dat ziet zitten, er zelfs bij blijven (op de bank slapen).
Kittens zijn daar vrij snel in, maar ik zou het toch maar rustig aan doen.
Als ze vanzelf al daar komen en daar in slaap vallen, is er natuurlijk geen probleem...
Dat had ik hier met Luis, ik had vanalles in mijn hoofd, maar tegen dat het slapenstijd was, was meneer al in diepe rust verzonken op Cuzco zijn slaapplek

De volgende ochtend waren ze al aan het stoeien, maar goed, dat is niet op jou van toepassing.
Maar ze dus gewoon zelf hun tempo laten bepalen, en ze zeker en vast niet scheiden 's nachts (maar dat zal je wel niet in gedachten gehad hebben).
Ben je van plan ze in de toekomst steeds 's nachts op te sluiten? Is er een speciale reden waarom ze niet het hele huis krijgen (los van de slaapkamer als je dat niet wil)?
De eerste weken valt het misschien nog mee (hangt ervanaf hoe oud ze zijn), maar erna zijn ze ook 's nachts erg actief en hebben dan ook graag de ruimte om eens tikkertje te spelen.

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)