Er komt hier weer een kitten bij
Er komt hier weer een kitten bij
Een tijd heel passief geweest omdat mijn leven nogal overhoop stond. Nu heb ik het weer een heel eind op de rit.
Een kennis van me had een nestje pasgeboren kittens in de schuur gevonden van een zwerfkatje dat daar al een tijdje rondliep. Ze heeft het zwervertje eten gegeven en verzorgd. Op een morgen begint haar hond te blaffen bij de schuur wat ze normaal nooit deed. Dus ze gaat kijken en vind het zwervertje met 4 kittens. Ze heeft ze naar binnen gehaald. Ik ben dus de gelukkige om een van die lieve kittens op te gaan vangen. Het is een tijgermeisje en ze gaat Pleuntje heten.
Ik moet nog wel een tijd geduld hebben, ze is nu pas 2 weken.
Ik ben niet bang voor de reactie van Sloef en Fred, dat zijn 2 goedzakjes die in principe alles goed vinden.
Een kennis van me had een nestje pasgeboren kittens in de schuur gevonden van een zwerfkatje dat daar al een tijdje rondliep. Ze heeft het zwervertje eten gegeven en verzorgd. Op een morgen begint haar hond te blaffen bij de schuur wat ze normaal nooit deed. Dus ze gaat kijken en vind het zwervertje met 4 kittens. Ze heeft ze naar binnen gehaald. Ik ben dus de gelukkige om een van die lieve kittens op te gaan vangen. Het is een tijgermeisje en ze gaat Pleuntje heten.
Ik moet nog wel een tijd geduld hebben, ze is nu pas 2 weken.
Ik ben niet bang voor de reactie van Sloef en Fred, dat zijn 2 goedzakjes die in principe alles goed vinden.
Groetjes Maureen
RIP Amy en Fred en een kopke van Sloefke, Freddie en kleine Pleuntje
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Er komt hier weer een kitten bij
Alvast veel voorpret voor de komst van de kleine Pleun.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Wat gezellig, een nieuw leven in huis
Is het misschien mogelijk om twee kittens te nemen inplaats van 1?
Of zijn jouw andere katten ook nog erg speels?
gaat jouw kennisje de zwerfpoesmama nog aanmelden bij de dierenbescherming?

Of zijn jouw andere katten ook nog erg speels?

gaat jouw kennisje de zwerfpoesmama nog aanmelden bij de dierenbescherming?
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Wat leuk! Veel plezier met de kleine meid!
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
But if you try sometimes you just might find you get what you need
- pearlsofpassion
- Tijger
Fred is nog maar een jaartje of zo, als ik het goed heb.
Die gaat zo'n klein vriendje vast prachtig vinden. Hij is toch nog wel erg speels he?
Veel voorpret!
Ik hoop ook dat de moeder nu geholpen wordt?
Die gaat zo'n klein vriendje vast prachtig vinden. Hij is toch nog wel erg speels he?
Veel voorpret!
Ik hoop ook dat de moeder nu geholpen wordt?

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Fred wordt begin juni 1 jaar, hij is dus nog erg speels
Hij gaat regelmatig bij de honden in de staarten hangen om aandacht te krijgen
Hij probeert het ook nog wel eens bij Sloef, maar die taart vind het fijner om ergens bovenop te gaan liggen en van een afstandje te kijken hoe het er beneden aan toe gaat
Voor Fred was het dus wel heel fijn dat er een speelkameraadje bij zou komen en omdat ik nogal iets heb met zwervertjes of kneusjes heb ik dus aangeboden om een van de kittens op te vangen.
Sloef was slechts 4 weken toen ze hier kwam, Fred is gekomen nadat mijn andere "rode duivel" is gestorven en ook weg moest om een of andere stomme reden, en nu Pleuntje die geboren is uit een zwervertje.
De dierenarts is al langs geweest en die heeft de kittens gezond verklaard, voor zover dat al ging. Ik zal van de week ff nieuwe foto's er op zetten. 12 juni ga ik de kleine meid bezoeken.... duurt nog wel ff maar ik had eerder echt geen tijd
Als het goed is wordt de moederpoes inderdaad geholpen (als ik het goed begrepen heb, wil ze die zelf houden samen met 2 kittens en laat ze die dus helpen) Haar eigen katten zijn ook allemaal geholpen.

Hij probeert het ook nog wel eens bij Sloef, maar die taart vind het fijner om ergens bovenop te gaan liggen en van een afstandje te kijken hoe het er beneden aan toe gaat

Voor Fred was het dus wel heel fijn dat er een speelkameraadje bij zou komen en omdat ik nogal iets heb met zwervertjes of kneusjes heb ik dus aangeboden om een van de kittens op te vangen.
Sloef was slechts 4 weken toen ze hier kwam, Fred is gekomen nadat mijn andere "rode duivel" is gestorven en ook weg moest om een of andere stomme reden, en nu Pleuntje die geboren is uit een zwervertje.
De dierenarts is al langs geweest en die heeft de kittens gezond verklaard, voor zover dat al ging. Ik zal van de week ff nieuwe foto's er op zetten. 12 juni ga ik de kleine meid bezoeken.... duurt nog wel ff maar ik had eerder echt geen tijd

Als het goed is wordt de moederpoes inderdaad geholpen (als ik het goed begrepen heb, wil ze die zelf houden samen met 2 kittens en laat ze die dus helpen) Haar eigen katten zijn ook allemaal geholpen.
Groetjes Maureen
OE spannend weer
Hartstikke leuk, ben benieuwd hoe ze eruitziet 

Liefs van Margot, katzels Puma & Storm (geb. 08-02-2011) en nijntjes Rambo (04-2010) en Nala (07-2010)!!!
Fijn om te horen dat je alles weer meer op de rit hebt.
Dat kleine kittentje heeft hier gelukkig heel veel baad bij!
Veel plezier met de voorpret, en uiteraard wanneer het skatje er is
Dat kleine kittentje heeft hier gelukkig heel veel baad bij!
Veel plezier met de voorpret, en uiteraard wanneer het skatje er is

Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14

Groetjes Maureen
jij gaat een heel mooi lief katje een heel gelukkig leventje bezorgen. applaus!!!!!!!!
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Wat een schatjes zeg!
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Super dat je kennis moederpoes en 2 kittens zelf houdt.
In zulke gevallen met zwerfmoedertjes zie ik vaak met lede ogen hoe de kittens de deur uit vliegen (bij wijze van) en moederpoes achterblijft.
Ben heel blij te lezen dat ook mama-poes op goede zorg mag rekenen.
In zulke gevallen met zwerfmoedertjes zie ik vaak met lede ogen hoe de kittens de deur uit vliegen (bij wijze van) en moederpoes achterblijft.
Ben heel blij te lezen dat ook mama-poes op goede zorg mag rekenen.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
- pearlsofpassion
- Tijger
Wat mooi!
Inderdaad een succesverhaal he.
Dat kittentje met wit dat over jouw kitten ligt, doet me aan Cuzco denken. Die zag er heel gelijkaardig uit (voor zover ik kan zien) toen ik hem de eerste keer zag (5 dagen oud).
Dan smelt ik natuurlijk nog een beetje meer.....

Inderdaad een succesverhaal he.

Dat kittentje met wit dat over jouw kitten ligt, doet me aan Cuzco denken. Die zag er heel gelijkaardig uit (voor zover ik kan zien) toen ik hem de eerste keer zag (5 dagen oud).

Dan smelt ik natuurlijk nog een beetje meer.....
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)