Ik begrijp het niet goed. Je zegt dat hij honger heeft, maar je geeft hem vitakraft staafjes om iets in zijn maag te krijgen? Wil hij nu zelf eten of niet?
Verder is gelig slijm gal, en dat is meestal toch echt wel dat hij te weinig eten in zijn maag heeft. (ik ben daar zelf ook gevoelig aan). Waarom laat je niet de hele nacht door eten staan? Veel kans dat het dan stopt!
Dat komt wel meer voor hoor.
Kan het verder niet zijn dat die prednison gewoon niet meer werkt?
En zou je niet beter eerst weten wat dat spuwen veroorzaakt voor je begint met gebitsreiningen?
Ale, dat is wat ik zou doen... Als je niet weet wat het is, hoe kan je dan weten of het veilig is om hem onder narcose te brengen? En is dat gebit nu zo dringend? Heeft hij geen dringendere klachten.
Eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom hij die hele tijd op prednison staat. Zijn er geen verdere onderzoeken gedaan? Of is het op een bepaald moment gewoon opgegeven? Normaal is het een middel om tijd te winnen. Een paardemiddel om maar te zeggen. Maar paardemiddelen blijven niet werken, en je betaalt het gebruik ervan altijd achteraf.
Ik kan verder het hele verhaal van wat je kat nu mankeert niet echt volgen (eten of niet eten en verdere klachten). Ik hoop dat je er zelf beter aan uit kan.
Maar gal spuwen is door een gebrek aan bloedsuiker en dat kan je oplossen door te zorgen dat hij de hele dag en nacht door kan eten (als hij echt geen suikerziekte heeft zoals je beweerd).

Wie weet is er voor de rest helemaal niets mis, maar moet hij gewoon de hele tijd door voer hebben staan. We hebben hier nog al eens zo'n katje gehad.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)