Linda, wat een ellende als jouw goede bedoelingen toch HEEL anders wordt gezien door je kat he?
Ik weet niet hoe jij daar tegenover staat, maar ik sta zelf wel voor het feit; kwaliteit boven kwantiteit.
Maw ik ga m'n kat helpen zo oud mogelijk te worden. Maar het kwaliteit voor leven staat voorop (het leven is al zo kort). En als jouw katje stront sacherijnig wordt van oppakken maak je hem niet gelukkig door dit iedere keer te doen (zo was mijn Puk* ook).
Gelukkig bestaat er een legio aan niervoeders en supplementen om de nieren te ondersteunen.
En veel van deze supplementen (de vloeistoffen) zijn door het eten te mengen (die lekker wordt gevonden, zoek zoek). Of fijngemalen aan de easypill geplakt.
Kattebella heeft Misty die absoluut niets van het nierdieet wil weten.
Zij geeft haar het eten wat ze lekker vindt en nog wat supplementen, en kijkt aan hoelang Misty het goed maakt (en dat gaat al maanden lekker).
Soms wil het gewoon niet anders. En denk dan niet dat je te weinig doet voor je poezel, zeker niet!
Gelukkig zijn in dit topic katten die het allemaal toelaten, dat gefrunnik enzo.
Maar er zijn ook legio die dit niet accepteren (maakt een kat imo ook zo leuk).
Maar dan doe jij nog steeds knetterhard je best om het beste voor je kat te doen.
Uiteindelijk staan we allemaal op een dag voor het verschrikkelijke feit dat dit leven niet oneindig is.
Dus laat je kat zoveel mogelijk zichzelf zijn en genieten van dit mooie leven voor zolang dat kan