Verschillende merken door elkaar mengen

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
lieke60
Kitten

Verschillende merken door elkaar mengen

Bericht door lieke60 »

Prangende vraag :-( heb 2 kittens 1 main coon van 14 weken en 1 devonrex van 17 weken,ik kreeg veel kittenvoer mee van alle merken.
Mijn vraag is kan ik al dit voer (roayl canin,iams,hills,proplan,prins door elkaar doen in een grote emmer?ik ga straks prins geven maar dit maak ik wel eerst op nl.
En ik heb ook nog n devontje van 2 jr ik zet dus maar 2 bakjes neer, 1 met brokjes voor volwassenen en 1 met kitten brokjes (door elkaar gemixed)
Wat zeggen jullie hiervan?
Laatst gewijzigd door Admin op 26 apr 2011 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast
pearlsofpassion
Tijger
Tijger

Re: door elkaar mengen

Bericht door pearlsofpassion »

Ik zou ze na elkaar geven, niet tegelijk. En steeds een beetje mengen bij het overzetten van het ene naar het andere.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
lieke60
Kitten

Bericht door lieke60 »

Ben ik niet zo voor eigenlijk,geef al 16 jaar (had 6 andere devons en rexen) alles tegelijk weet alleen niet meer hoe ik dat toen deed? toen hadden we om het jaar n kitten erbij??? vergeten.
Maar dat mengen zal ik doen.
Laatst gewijzigd door lieke60 op 25 apr 2011 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
pearlsofpassion
Tijger
Tijger

Wat is je vraag dan eigenlijk? :eeh:
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
lieke60
Kitten

Bericht door lieke60 »

Of het verstandig is al die merken bij elkaar te doen en ze dus door elkaar te geven (de verschillende merken)
Als dit kittenvoer op is koop ik ook voer voor volwassenene en gooi dat dan er steeds wat van bij zodat ze overgaan op voer voor volwassenene.
pearlsofpassion
Tijger
Tijger

Wel, ik antwoord dat ik dat niet zou doen, maar dan zeg je dat je niet bent voor achter elkaar geven. Maar ofwel meng je het toch, ofwel geef je de verschillende merken, apart, achter elkaar. Toch? :edrool:
Anders snap ik het niet, vrees ik... :icon_shifty:
lieke60
Kitten

Bericht door lieke60 »

Dacht dat jij bedoelde de katten ná elkaar eten geven.
Plaats reactie