We zijn weer wat verder en er is weer een hoop gebeurd.
Tarwegras heb ik geprobeerd dat vind ze lekker maar er veranderd niet veel.
Valeriaan was van tijdelijke aard, hoewel ze wel knuffeliger wordt ervan dus het doet wel iets maar maakt haar niet rustiger meer.
Maar.....Inmiddels weet ik voor 95% zeker dat ze niet dement is, nieuwe dingen onthoud ze veel te goed.
Ik heb ook iets gevonden wat wel helpt en dat klinkt misschien stom maar ik had het idee in de winter dat ze het echt koud had, ik ben haar toen warme kussentjes gaan geven en dat helpt dus wel.
Ik neem haar mee in mijn armen naar de keuken terwijl we samen wachten op haar kussentje en leg het dan samen met haar in haar mandje en dan gaat ze heerlijk liggen spinnen en slapen.
Maar soms als ik even druk bezig ben en haar kussentje maak zonder haar in mijn armen komt ze hem ook echt luid miauwend halen

Nu het zonnetje overdag schijnt zoekt ze die ook echt op en nu is ze ook zonder kussentje rustig, behalve s'avonds dan.
Dan haar schildklier, toen ik het idee had dat ze het koud had (ze voelde ook echt koud aan) moest ze in die zelfde periode op controle voor haar schildklier en tot mijn verbazing bleek die ineens te langzaam te werken.
Ze had toen 2x per dag 1 pilletje van 2,5 mg en moest toen naar 1x een hele en 1x een halve.
Bij de volgende controle na 4 weken bleken haar waardes niet veranderd te zijn.
Er is nog gebeld met het lab of daar iets mis gegaan was maar dat was niet het geval, dus toen moest ze naar 2x een halve.
Mijn gevoel zei dat dat niet ok was en na een maand had ik het idee dat ze afviel dus haar gewogen en was ze toch weer 3 ons afgevallen en ik heb toen meteen aan de bel getrokken.
Ze zit nu weer op ander halve tablet per dag verdeeld over 2x en ik heb het idee dat het nu goed gaat.
We hebben wel nog gedacht aan een ander middel voor haar schildklier, maar omdat ze op veel middelen slecht reageert en op de felimazole het goed deed zonder dat ze last heeft van bijwerkingen toch besloten om haar hier op te laten en sowieso even te kijken of we haar weer stabiel krijgen.
Haar nieren waren gelukkig niet verslechterd dus voorlopig heeft ze daar behalve de niervoeding niets voor nodig.