Ons jongste poesje Teigetje is sinds zondag 10 april verdwenen. e magnaar buiten, maar gaat nooit verder dan even spieken bij de buren en dan is ze weer in de tuin. Na 10min wil ze weer naar binnen. Vorige week is ze bij de buren geschrokken door een hondje (terwijl wij er zelf 3 hebben...) dat achter haar aanzat

Ik ben er echt enorm verdrietig van, ze was zo'n gezellige kletskous en altijd in mijn buurt. Samen konden ze ook zo leuk spelen. Kit zit ook maar steeds voor het raam te kijken.
Ik heb al flyers op bomen hangen, bij 2 blokken huizen om ons heen flyers in de bus. Alle incl. een mooie foto van haar. Amivedi is ingeschakeld, dierenasiel is gebeld, diereartsen in de omgeving. Zelfs al gebeld met de piketdienst van de gemeente of ze een poes hadden gevonden. Ik ben al ik weet niet hoeveel rondjes gewandeld en gefietst om een grotere ronde te doorzoeken, niks helaas.
Teigetje is een Cypersbruin met een lichtere buik. Ze is pas gesteriliseerd dus heeft nog een kaal buikje. Ze had een lichtblauw riempje met een belletje eraan. 10 maanden oud!
Ik zag hier ergens op het forum een gevonden cypers in Doetinchem van 10mnd. Ze zou het zomaar kunnen zijn, maar Eindhoven - Doetinchem is echt onmogelijk

Ik hoop dat ze terugkomt, maar ik weet gewoon niet wat ik nog kan doen