Ben erg blij met jullie medeleven, is fijn om hier zo nu en dan even mijn hart te kunnen luchten.
Zojuist heeft mijn vriend Kaya haar voeding gegeven en aangezien hij langer is dan ik gaat het bij hem iets makkelijker dan bij mij.
Vanmorgen wel een kleine overwinning want ze heeft zelf haar fortekor tabletje opgegeten

Nu heb ik alleen wel een hele brutale vraag want ik vraag me af wat de opname voor het spoelen jullie gekost heeft incl prikken etc. Dit zodat ik een beetje een idee heb en niet helemaal stijl achterover sla als het zover is.
Heb al geïnformeerd wat een opname kost bij ons en dat zit afhankelijk van tijdstip opname en werk wat ze aan de kat hebben tussen de 14 en 28euro per dag. Bloedwaarden bepalen incl bloedafname zit rond de 47.15 (incl fosfaat) dat zeker 2 keer maandag en als we haar ophalen. Brokjes van Intergra geven we mee net als de fortekor maar moeten ze dwangvoeren of natvoer geven dan neem ik aan dat ze dat wel zullen hebben. 3 kuipjes Specific kostte 4.40 dus qua eten zal het geen enorm bedrag zijn. En dan dus de rest van kosten???
Ik lees op de site van dierenkliniekwilhelminapark dat ze ook wel eens anabole steroide geven om bloedarmoede af te remmen maar weet ook dat het werkt op de de spieropbouw. Is het iets waar ik mijn licht over op moet steken bij de DA ivm de (in mijn ogen) afnemende spiermassa van Kaya?
Kan er bij elke DA die met de spotchem werkt kalium bepaald worden? Dit hebben ze nog niet eerder bij Kaya gedaan en lijkt me nu een uitgelezen kans om mee te nemen.