Even een onderonsje:
De kliniek op de Keppelseweg ken ik alleen van de buitenkant, maar Zelhem staat goed bekend dus dat zal wel snor zitten (rare uitdrukking!).
Ik heb ook de indruk dat de DAP-dr. Hubernoodtstr duur is. Onze DA heeft daar altijd gewerkt en ging twee jaar geleden in Lichtenvoorde werken en wij zijn toen met haar meegegaan. Is wel wat verder rijden, maar zij is zo fijn! Zo betrokken en inderdaad, na een operatie altijd even informeren hoe het nu gaat. Ben ik erg gevoelig voor. De DAP zegt altijd alleen "als er iets is, dan moet u maar bellen". Is toch wat afstandelijker.
Onze Lichtenvoordse DA is tot 19 april met zwangerschapsverlof en daarna gaan we terug naar haar. En Lichtenvoorde is ook goedkoper en wanneer je dan wat combineert heb je de reiskosten er zo uit.
Wat betreft de oude eigenaar: ik zou toch eens informeren bij de Gemeente wat je het beste kunt doen. Bij het asiel en Amivedi is nu bekend dat Zorro bij jullie woont en in principe kan de eigenaar dus over 11 maanden nog opduiken, terwijl wanneer je haar "overdraagt" aan de Gemeente en dan vraagt of je haar mag blijven verzorgen (dus ipv het asiel doen jullie het), dan heeft de eigenaar nog maar twee weken de kans om wat van zich te laten horen.
Dan zit je tenminste niet een jaar in onzekerheid, plus dat je je dan inmiddels zo gehecht hebt aan Zorro dat het een drama kan worden wanneer de eigenaar alsnog opduikt.
Ik weet niet of een dergelijke constructie bestaat, maar ik denk dat de Gemeente daar in principe geen bezwaar tegen zal hebben. Nu zijn ze verplicht om twee weken zorg te betalen en dat nemen jullie dan op je. En in deze tijd van bezuinigingen........