muiskat schreef: Al met al doen we 't volgens mij niet heel erg slecht met 't laten wennen,

en het zal links- of rechtsom wel goed komen.. en soms kun je ook helemaal niet achterhalen waarvan ze zo heftig geschrokken zijn.....
muiskat schreef: Al met al doen we 't volgens mij niet heel erg slecht met 't laten wennen,
ja, op een tissue of klein handdoekje en daarmee wapper je dan een beetje door de lucht. Muis zal op het handdoekje gaan rollebollen en missch ook wel likken en dat kan geen kwaad. best even langs een dierenspzaak, die weten precies wat je bedoelt..muiskat schreef:maar moet ik dat dan ergens op druppelen toevallig?
Eigenlijk is het Off-Topic maar ik weet niet waar ik anders zou moeten reageren want al staat er dat je mij niet aanvalt Valerie, je doet het wel degelijk!En ik wil je absoluut niet aanvallen, of in twijfel trekken of ik weet niet wat, maar als je deze brok al zo lang geeft, en hij werkt tegen tandsteenvorming, dan is het toch wel vreemd dat je al 2 katten hebt met tandproblemen.
Ik weet dat tandproblemen schering en inslag zijn bij katten, en je kan er zomaar pech mee hebben, en sommige katten krijgen het toch, welk voer dan ook (net zoals bij blaasgruis). Maar om dan te zeggen dat je goede ervaringen mee hebt... Ik weet niet hoe je dat ziet.
Dit vind ik dus ECHT nergens op slaan Valerie haar leeftijd in de discussie gooien.En ik wil je absoluut niet aanvallen, of in twijfel trekken of ik weet niet wat, maar als je deze brok al zo lang geeft, en hij werkt tegen tandsteenvorming, dan is het toch Misschien dat je je eens zou moeten gaan verdiepen in wat stomatitis is! Dit is een auto-Dat is de realiteit en die is heel erg confronterend en heeft in het geval van Noa voor heel veel verdriet gezorgd en dan komt een snotneus van 21 die mij even gaat vertellen dat het wel eens aan het voer kan liggen. Bah!![]()
Ik stop op het forum. Kan niet meer tegen al die ellendige verhalen, heb genoeg ellende met mijn eigen katten gehad en ga me alleen nog maar op hen concentreren en genieten van het voorjaar en de zomer.
Valerie en ik hebben vaker botsingen gehad, maar dit is de druppel.