Mijn 19 jarige poes

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Kattenbella
Tijger
Tijger

Re: Mijn 19 jarige poes

Bericht door Kattenbella »

Wat een prachtig stuk in je blog over je mooie meisje.
He hou je taai en kom anders kletsen hier. Je bent niet alleen!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Iemand20
Huiskat
Huiskat

Bericht door Iemand20 »

@Nellebel

Volgens mij werkt zo'n medium niet.

Ze zullen vast wel hun maniertjes hebben om achter die informatie te komen.
Ze proberen mensen waarschijnlijk gewoon gerust te stellen, door te zeggen wat ze willen horen.
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

ieder zijn eigen ding natuurlijk.
Maar ik ben normaals gepsroken ook neit zo van die dingen, ben niet zo goedgelovig. Daarom zijn we ook met 2 personen geweest en ik stond verbaast. we hebben namelijk helemaal niets gezegd en toch wist ze precies alles te vertellen.
Onze nellie was ook geen standaard kat dus de verhalen die zij vertelde over haar pasten precies bij haar. onze nellie had heel bijzonder en apart gedrag.
tevens wist ze ons de naam van onze nieuwe kat te vertellen en we hadden helemaal niets gezegd.
Ik weet dat ik er veel steun aan heb gehad, ondanks dat ik ook enorm sceptisch was (deed het vooral voor mijn man). Ik zou het zo weer doen, maar blijf altijd alert (daarom heb ik ook het medium uitgezocht en niet mijn man)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Spookysil
Poema
Poema

Bericht door Spookysil »

Een vreselijk verlies, waar ik me heel goed in kan leven. Mijn kat is een jaar geleden gestorven, en ik kan er nog om huilen. Het slijt met de tijd stukje bij beetje, troost je met het idee dat je tenminste foto's en film van haar heb. Ik neem het me nog elke dag kwalijk dat ik zo weinig foto's van mijn oude dame heb. Een kat waarmee je opgroeid is bijzonder, Gizmo was er ook zo een. Waar je misschien baat bij hebt (bij mij werkte het) is een foto boek van haar maken met haar levens verhaal. Dat werkt echt om het een plekje te geven. Het is altijd vreselijk een geliefd dier te verliezen. Zeer recent is mijn hond overleden. Naast Gizmo was zij mijn beste vriendin. Mijn lieve meisjes. Het is iets vreselijks, maar wat zou er erger zijn; haar te zien lijden, of hoe ze nu snel in slaap gevallen is? Tuurlijk zou je ze het liefst eeuwig bij je houden, maar helaas is dit een pijnlijk gedeelte van het leven. Ik wens je veel sterkte en wijsheid.
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
Iemand20
Huiskat
Huiskat

Bericht door Iemand20 »

Ik heb een nieuwe blog, daar heb ik twee pagina's. De ene over mijn laatste dag met Kitty, en de andere over al onze ervaringen samen. Op deze blog kon ik ook al mijn foto's opzetten. Dus dat is ook mooi.

Moet alleen nog de foto's onderverdelen in mappen per jaartal, en een beschrijving erbij doen.
En dan krijg ik als het goed is volgende week nog foto's van 2006 erbij, want nu heb ik alleen foto's van 2009, 2010, Januari 2011. En dan nog 1 filmpje van 2 seconde krijg ik erbij.

De link naar mijn blog http://mijnkitty.come2me.nl/
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

wat een mooie foto's van kitty zeg. ze was echt een heel bijzondere kat voor je. Ook mooi hoe je je verhaal hebt opgeschreven.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie