Hallo allemaal, meteen maar een topic gemaakt. Ik ben dus Margot, en woon met mijn vriend en 2 binnenkonijnen (Black&Tans Rambo en Nala (http://www.tanramboennala.nl) in een app. van 75 vierkante meter. Ik wil al heel lang een kat, maar kon toen ik nog thuis woonde niet omdat ze daar allemaal allergisch waren, behalve ik

Hebben 2 kittens uitgezocht vorig weekend, broertje en zusje. Papa is een Rus en Mama een Main Coon, dus geen stamboom, maar wel ge-ent, gechipt e.d. Papa en mama hebben elkaar stiekem het jawoord gegeven... maar dat maakt ze er niet minder leuk om natuurlijk.
Aangezien we dus 2 konijnen al hebben en er straks 2 ukkies bijkomen, even wat vraagjes:
-Heeft iemand ervaring of tips met/voor het koppelen (of beter gezegd 'het tolerant maken voor elkaar') tussen 2 konijnen en 2 kittens? Dit is meteen de reden waarom we 2 kittens nemen en geen asielkat, kans is groter dat koppeling slaagt met kittens heb ik gelezen, en natuurlijk kan een kitten niet de hele dag alleen thuis zitten (we werken allebei fulltime). Dus 2 kittens.
-Hoe erg is jullie huis gesloopt? Wij hebben een (best dure) bank van dikke stof, donkere kleur.. en hele zware gordijnen die niet wapperen. En natuurlijk zal er wel es iets sneuvelen, maar we hebben niet echt waardevolle prullaria ofzo. Vooral mijn vriend is hier bang voor)
-Ik heb vanaf de avond dat ze komen, 9 dagen vrij. Is dit genoeg om ze de main rules van het huis een beetje te leren of zeggen jullie: daar heb je meer weken voor nodig?
-En tenslotte: ik kan niet kiezen tussen de namen, dus wat dat betreft ook gaarne jullie mening; meeste stemmen gelden

Ik kan in ieder geval haast niet wachten tot het zover is, geduld is een schone zaak...