Vanmorgen ging mijn Bella (14 jr.) op de bak en toen ze eraf kwam huilde ze en viel zomaar neer, had het heel erg benauwd. Ik heb onmiddelijk de dierenarts gebeld en kon direct met haar komen. Bij de dierenarts bleek dat ze waarschijnlijk trombose heeft en dat de prop voor haar hartje zit (röntgen gemaakt), ze is dus waarschijnlijk niet te redden, ik ben dus erg verdrietig, ze is bijna 14 jaar bij me, mijn rare maar toch ontzettend lieve Bella. Ik heb haar bij de dierenarts achtergelaten voor observatie, de dierenarts belde net dat er geen verbetering is, integendeel, haar hartje lijkt steeds zwakker te worden. Ze wil het nog aanzien tot vanavond, Bella schijnt dus pijn te hebben, heeft inmiddels diarree gehad, echt zielig hoopje is ze nu, ik vind het vreselijk, maar ik ben bang dat ze dus vanavond zal overlijden en dat ik een crematie moet gaan regelen. We hebben samen zoveel meegemaakt: 5 verhuizingen, een huwelijk een scheiding, katjes die erbij kwamen, 1 die zomaar overleed aan een hartstilstand, ik zal haar zo vreselijk missen, ze was bij me vanaf dat ze 7 weken was.
Mijn rare, lieve Bella, gek op kaas, gek op likken aan plastic en tegenover de andere katten een echt loedertje, maar voor mij, mijn kinderen en mijn vriend zo ontzettend lief! Ze mocht niet op de slaapkamer, maar vannacht heeft ze bij mij geslapen (bestaat er iets als voorgevoel?).