terwijl het maandag en dinsdag zo goed ging, zo ging het gisteren bergafwaarts. Ze wilde niet eten.Haar vacht staat weer overeind en ze zat als een bolletje wol lusteloos in de krabpaal. Om 14.00 uur de da gebeld, nadat ze 10 gr brokjes had gegeten. Ik stelde voor om haar aan de primperid te houden maar dat kon niet zeiden ze. Ze zouden overleggen met de da en me dan terugbellen, toen zeiden ze ineens dat het wel kon. Ik heb haar gistermiddag gelijk de primperid weer gegeven en weer werd mijn meisje zo rusteloos
De dierenarts wil haar voolopig aan de primperid houden en haar dan volgende week weer zien, moet ze weer stoppen en dan moeten ze weer kijken hoe het verder gaat.
Ik heb de knoop doorgehakt.
Ik vind dit geen leven voor mijn lieve meisje Casper,.
Vanavond gaan we naar de dierenarts, we laten haar gaan.
Vandaag verwen ik haar met allerlei lekkere hapjes die ze niet mag hebben, vandaag is het oze Casper dag.
Ik ben maar aan het malen sinds gisteren.
Al die zorgen zijn weer terug.
En Casper is zo rusteloos, heeft steeds maar honger maar eet maar kleine beetjes en blijft rond ons hangen.
we zijn er neergeslagen onder, maar in onze harten hebben we rust. Wetend dat ze niet meer lang hoeft te lijden. Maar god, wat zullen we haar missen
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes