Wat fijn dat het met Nemo en Kaya ook goed gaat, zo zie je dat de moeite en zorgen niet voor niets zijn. Wat kun je dan blij zijn met kleine dingen, die "vroeger" zo vanzelfsprekend waren dat je er niet eens bij stil stond.
Ik geef vocht uit een infuus met slangetje, dus kan denk ik niet opgewarmd worden. nu moet ik zeggen dat ik niet het idee heb dat Patiaan hier last van heeft, vanmorgen onderging hij het spinnend.
Ik merk wel dat ik erg gefixeerd ben op de hoeveelheid voer wat op het zakje staat. Ik wil dan toch dat hij dit binnenkrijgt op een dag, hij is al ruim een kilo afgevallen in een jaar tijd, mag niet meer worden.
Adriana, jij schreef al dat in dit voer veel energie zit, en ze er niet perse heel veel van nodig hebben.
als ik het momenteel aan Patiaan overlaat komt hij niet aan 2,5 zakje natvoer per dag, wat is nu wijsheid?
Kunnen katten dit inderdaad zelf goed "aangeven" want hij heeft wel eetlust, maar eet dus niet netjes zijn bordje leeg

De kattensnoepjes van Trovet speciaal voor nierkatjes die we sinds gister in huis hebben eet hij wel erg graag

Wat is nou wijsheid? Hoe gaan jullie hiermee om? Valt jullie kat af als je de hoeveelheid eten van zijn eetlust laat afhangen en je niet dwangvoederd?
Hier kun je de verschillen goed zien: Patiani voor ie ziek werd en ruim een kilo zwaarder (5,5)

Patiaan vrij recent, je ziet verschil in de uitdrukking van zijn oogjes, en hij is een stuk magerder (4.3)

Vandaag staan zijn oogjes gelukkig een stuk helderder