Bedankt allemaal weer voor het duimen en het heeft geholpen: Crea is gezakt van 319 naar 230!!!

Ureum is niet gedaan, DA zei het is pas een week geleden en crea is belangrijkste graagmeter.
Fosfor, waar ik uiteindelijk voor ging was 1.8, dus ook prima!
Pfff wat een opluchting, zat daar te wachten met een schuddend theekopje in mijn hand...
Nu hopen dat het goed blijft gaan met hem, gisteraond was hij alles behalve actief dys heb flink in de zenuwen gezeten. Advies nu is 1x daags 100ml infuus.
Over ong. een maand weer controle.
Hoop dat mijn laptop t blijft doen, heb nu heel donker beeld, dus als ik niet op t forum ben weten jullie genoeg ;-(
Wil toch nogmaals het belang van vocht benadrukken. Patiani is een goed voorbeeld, nu voor de tweede x zijn zijn waardes hierdoor flink gedaald. Dus mensen: overtuig je dierenarts!
Mijn dierenarts zei vandaag dat er helaas nooit onderzoek is gedaan naar het regelmatig geven van infusen (thuis) aan nierkatjes. Wel noemde hij een ervaring vanuit de praktijk: een kat met veel hogere waardes dan mijn kat krijgt dagelijks een infuus thuis. Als het een dag niet gebeurt stort de kat in, met infuus doet hij het heel goed. Ook van een Amerikaanse collega hoorde hij goede verhalen hierover, vandaar dat hij dit is gaan toepassen in zijn praktijk.
Het is wel rekken van een kattenleven, zegt mijn DA, maar als de kat het er goed op doet, een betere kwaliteit van leven heeft, wat is er dan mis mee?
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna, Sophie en Nala.