Terug van vakantie en kale oren

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Plaats reactie
Carola
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2011 11:51

Terug van vakantie en kale oren

Bericht door Carola »

Goeiedag,
Ik heb mij net geregistreerd op dit forum omdat ik een vraagje heb over mijn poes. Ik heb 3 poezen en 1 kater. Vader, Moeder, Dochter en haha de buurvrouw. Nou zijn wij gisteren terug gekomen van een paar dagen Limburg en zijn wij bij het begroeten er achter gekomen dat 1 poes Muis(dochter) zo goed als kale oren heeft. We hebben al op google gekeken maar kunnen er weinig bijzonders van maken. Schimmel is het niet want het is alleen maar kaal. Niet open helemaal niks. Ons vermoeden gaat er van uit dat ze ons heel erg gemist heeft aangezien wij eigenlijk nooit op vakantie zijn. Graag hoor ik van jullie eventueel een reactie wat er mogelijk is.
Vriendelijk bedankt allemaal Carola
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Terug van vakantie en kale oren

Bericht door jennli »

Geen idee, maar je kunt ook de dierenarts bellen om advies. Of even er naar laten kijken.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Terug van vakantie en kale oren

Bericht door Umimeis »

Misschien stress? Misschien is er iets gebeurt toen jullie op vakantie waren?
Het kan inderdaad zijn dat ze wat van slag was omdat jullie weg waren, maar hoeft niet. Ik was ook een keer 8 dagen op vakantie geweest, toen had ik m'n katten ook nog niet zo lang. M'n oudste kat had ik al een jaar en de jongste was nog maar 5 maanden toen. En dat was toen goed gegaan. Maar m'n katten zijn ook wel wat gewend omdat ik wel eens vaker een weekendje weg ging.
Wie had er op de katten gepast? Misschien is diegene iets opgevallen ofzo?

Anders toch maar even langs de dierenarts gaan als je het niet vertrouwd.

Welkom op het forum trouwens. ;-)
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Carola
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2011 11:51

Re: Terug van vakantie en kale oren

Bericht door Carola »

Me schoonouders hebben opgepast en er is hun niks opgevallen. Ze is wel erg stilletjes maar eten enzo gaat goed. Daarom vermoeden wij ook stress. We wachten het even af en geven haar extra aandacht. Mocht het erger worden wat tot nu toe niet gebeurt gaan we zeker een dierenarts bellen. Bedankt voor jullie reactie!
Plaats reactie